PŘEHLED AKTUALIZACÍ |
|
---|---|
2013-11-24 | Popis GVD 2013/2014. |
2013-12-15 | Aktualizovány údaje o obězích v GVD 2013/2014 a stavu vozidlového parku. Během přechodu na nový GVD 2013/2014 byla z Plzně do Brna převedena lokomotiva 363.076, ve stavu DKV Brno je od 12. 12. 2013. Několikadenní přechodný inventární počet lokomotiv 6 se tak zvýšil opět na 7. |
2014-03-02 | Od 4. 2. 2014 je odstavené "eso" 363.002 pro závadu na vypínači. |
2014-03-30 | Lokomotiva 363.002 se 19. 3. 2014 vrátila do provozu. |
2014-04-13 | Od září 2012 do ledna 2013 byl "prototyp" 363.001 odstaven z důvodu zatékání na stanoviště strojvedoucího. Bohužel zatékání se opět objevilo, a tak je lokomotiva 363.001 od 6. 4. 2014 odstavena. |
2014-05-11 | Zatékat do "prototypu" přestalo, stroj 363.001 vyjel 24. 4. 2014 do provozu. |
2014-08-02 | Dne 14. 7. 2014 dojezdilo "eso" 363.024, které je nyní odstavené v Pars Nova Šumperk na opravě EH a modernizaci na řadu 362. |
2014-10-05 | Další lokomotiva řady 363 - 363.160 - odjela do Pars Nova Šumperk na opravu EH a modernizaci na řadu 362. Posledním výkonem lokomotivy 363.160 se stal Sp 1977 dne 17. 9. 2014. |
2014-11-16 | Stav lokomotiv řady 363 v DKV Brno poklesl ze 7 na 6 přeznačením lokomotivy 363.024 na 362.024 ke dni 10. 11. 2014. Lokomotiva 363.024 se z modernizace vrátila 6. 11. 2014. |
2014-11-22 | Modernizace na řadu 362 se nevyhýbá ani prototypům - dne 17. 11. 2014 dojezdila lokomotiva 363.001 (posledním vlakem se stal R 824 Bohumín - Brno) a následujícího dne odjela přes Českou Třebovou do Šumperka; lokomotiva je tak odstavena. |
2014-12-13 | R 820 dne 6. 12. 2014 byl posledním vlakem s cestujícími odvezený lokomotivou 363.076, o dva dny později odjela do Pars Nova Šumperk na modernizaci na řadu 362. |
Elektrické lokomotivy řady 363 byly vyrobeny ve Škodě Plzeň, tehdy s označením jako řada ES 499.1. Z roku 1980 pochází dva prototypy, sériová výroba proběhla v letech 1984-1990. K ČSD bylo dodáno celkem 181 lokomotiv této řady. Lokomotiv této řady postupně ubývá, neboť probíhá jejich modernizace a přeznačení na řadu 362.
V DKV Brno se v GVD 2013/2014 nacházelo 7 lokomotiv řady 363, od 10. 11. 2014 poklesl stav na 6 lokomotiv. Turnusovaných je 6 lokomotiv. Oproti minulému GVD 2012/2013 poklesla turnusová potřeba o jednu lokomotivu.
Původní označení |
Rok / výr. číslo |
Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
ES 499.1001 |
1980/6451 |
91 54 7 363.001-9 |
HONZÍK; odstavena - oprava EH a modernizace na řadu 362 |
2014-11-18 |
ES 499.1002 |
1980/6452* |
91 54 7 363.002-7 |
* na výr. štítku chybně rok 1978 |
2014-03-19 |
ES 499.1030 |
1985/8141 |
91 54 7 363.030-8 |
|
2013-12-15 |
- |
1986/8287 |
91 54 7 363.076-1 |
odstavena - oprava EH a modernizace na řadu 362 |
2014-12-08 |
- |
1988/8365 |
91 54 7 363.114-0 |
|
2013-12-15 |
- |
1989/8642 |
91 54 7 363.160-3 |
odstavena - oprava EH a modernizace na řadu 362 |
2014-09-18 |
Brněnské lokomotivy řady 363 jsou rozděleny do dvou turnusových skupin 306 a 307. Ve srovnání s minulým GVD opustily úsek Žďár nad Sázavou - Brno a Břeclav - Přerov - Bohumín, pravidelně jsou nasazeny na tratích:
010 Česká Třebová - Pardubice;
230 Havlíčkův Brod - Kolín;
250 Havlíčkův Brod - Žďár nad Sázavou;
260 Brno - Česká Třebová;
Třídenní turnusová skupina 306 obsahuje oběhy lokomotiv na spěšných a osobních vlacích na trati mezi Brnem a Pardubicemi:
363 |
|||
---|---|---|---|
Den |
Pracovní dny |
Sobota |
Neděle |
1. |
LET 4764 CST / 1973 BNO / 1974 UNO / 4763 LET |
LET 4764 CST / 4763 LET |
LET 4762 CST [a přechází na (+) 4761] |
2. |
LET 4766 CHN / 1977 BNO / 1976 CST |
LET 4766 CST / 5024 PCE [a přechází na (+) 5027] |
LET 4766 CST |
3. |
(1)-(4): CHN 1969 BNO / 4710 LET / 4719 BNO / 1972 CHN / 4761 LET |
CST 4761 LET |
CST 4761 LET |
Další tři lokomotivy zařazené do turnusové skupiny 307 jezdí mezi Havlíčkovým Brodem a Kolínem, resp. na jednom obratu i do Žďáru nad Sázavou:
363 |
|||
---|---|---|---|
Den |
Pracovní dny |
Sobota |
Neděle |
1. |
SNS 5940 KON / 5903 HBR / 5906 KON / 5907 HBR / 5912 KON / 5913 HBR / 5918 KON / 5941 SNS [a přechází na 5940] |
SNS 5940 KON / 5903 HBR / 5906 KON / 5909 HBR / 5916 KON |
SNS 5940 KON / 5903 HBR / 5906 KON / 5909 HBR / 5916 KON / 5963 CAV |
2. |
(1)-(4): CAV 5931 HBR / 5902 KON / 5953 CAV / 5952 KON / 5905 HBR / 5910 KON / 5911 HBR / 5916 KON / 5963 SNS [a v (1)-(4) přechází na (2)-(5) 5931] |
KON 5913 HBR / 5918 KON / 5941 SNS |
KON 5913 HBR / 5918 KON / 5941 SNS |
363 |
|||
---|---|---|---|
1a. |
ZNS 5904 KON / 5909 HBR / 5914 KON / 5915 ZNS |
ZNS 5904 KON / 5955 CAV / 5952 KON / 5905 HBR / 5910 KON / 5959 CAV / 5956 KON / 5915 ZNS |
ZNS 5904 KON / 5955 CAV / 5952 KON / 5905 HBR / 5910 KON / 5959 CAV / 5956 KON / 5915 ZNS |
V DKV Brno se již nevyskytují - došlo k přeznačení na řadu 362:
Původní označení |
Rok / výr. číslo |
Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
ES 499.1024 |
1985/8135 |
91 54 7 363.024-1 |
|
2014-11-10 |