Vozy služební dvounápravové

Návrat na hlavní stránku

Řada Režim Interval Dřívější označení

Bližší charakteristika

Označení v KOV Současný počet vozů u ČD Současné nejnižší a nejvyšší inv. č.
Typ "Rybák"
Da554 30 93-21 Dsd, Daad příp. Daad-k, Da příp. Da-k Smíchov, Královopolská 1946-47; bez vyhlídky Da nakl.vl. 0 -
Da554 30 93-21 Dsd, Daad příp. Daad-k, Da příp. Da-k Královopolská 1948-51; s vyhlídkou Da nakl.vl. 1 388
Da554, Dak 50 93-21 Dsd, Daad příp. Daad-k, Da příp. Da-k Královopolská 1949; s vyhlídkou Da nakl.vl. 0 -
Dadk651 60 93-03 Dsd, Daad příp. Daad-k, Dadk Smíchov, Královopolská 1946-47; pravděpodobně s vyhlídkou i bez ní Dadk (VOJ) 1 163
Pro nákladní vlaky (s plošinou)
Da554 30 94-05 Ds, Daa příp. Daa-k, Da příp. Da-k Česká Lípa 1948-57 Da nakl.vl. 1 216
Da554 30 94-06 Ds, Daa příp. Daa-k, Da příp. Da-k Česká Lípa 1948-57 Da nakl.vl. 2 062, 177
Da554 30 94-07 Ds, Daa příp. Daa-k, Da příp. Da-k Česká Lípa 1948-57 Da nakl.vl. 0 -
Da554 30 94-08 Ds, Daa příp. Daa-k, Da příp. Da-k Česká Lípa 1948-57 Da nakl.vl. 0 -
Da554 30 94-09 Ds, Daa příp. Daa-k, Da příp. Da-k Česká Lípa 1948-57 Da nakl.vl. 0 -
Da, Dak 30 93-21 Ds, Daa příp. Daa-k Česká Lípa 1957 Da nakl.vl. 0 -
Úzkorozchodné
Du591     D-u, Du Česká Lípa 1962-63 Du 591 1 823

Přeznačení na řadu Dak zatím probíhá podle mých osobních poznatků jako Da-k (i když pro pomlčku podle mě není důvod).

Rozdružení vozů na rybáky a vozy s plošinou nebude bohužel stoprocentní. Například začátkem dubna 2002 jsem viděl v Plzni na bumláku "rybák" 30 54 94-09.

naposledy upraveno 2017-01-22