Řídicí vozy ř. 943

PŘEHLED ZMĚN NA TĚCHTO STRÁNKÁCH

2005-10-21 Založení stránky o řídicích vozech řady 943. V této chvíli ještě není ve stavu DKV Brno žádný vůz této řady.
2005-11-26 Dne 28. 11. 2005 má být do Brna přepravena na R 833 / R 671 souprava vozů 843 + 043 + 943 (vždy po jednom kuse).
2005-11-30 Od 29. 11. 2005 je ve stavu DKV Brno řídicí vůz 943.004.
2005-12-11 Od 11. 12. 2005 jsou ve stavu DKV Brno vozy 943.008, 943.010 a  943.011.
2005-12-17 Doplněny obraty v TS 931 a 932.
2006-02-28 Opraveny oběhy podle změny GVD k 1. 2. 2006, změny vyznačeny modře.
2006-03-17 Upraven oběh řídicího vozu v sobotu (Os 4830/4845).
2006-05-30 Od 15. 5. 2006 je odstaven vůz 943.004 pro opravy PVY v PSO Veselí nad Moravou.
2006-09-06 Řídicí vůz 943.004 je od 18. 8. 2006 opět provozní.
2006-10-01 Řídicí vozy řady 943 podle všeho v prosinci 2006 ukončí své krátké působení v DKV Brno.
2006-10-27 Od 25. 10. 2006 je odstaven z důvodu opravy v Dako Třemošnice řídicí vůz 943.004.
2006-12-02 Od 24. 11. 2006 je odstaven řídicí vůz 943.011 pro opravu PVY ve Veselí nad Moravou.
2006-12-04 Ještě během listopadu se po opravě panelu vrátil zpět do provozu vůz 943.004. K 2. 12. 2006 jsou vozy 943.004 a 943.008 vedeny ve stavu DKV Plzeň.
2006-12-07 Krátká éra řídicích vozů řady 943 v DKV Brno dnem 6. 12. 2006 skončila. Všechny řídicí vozy byly v brněnském depu takřka pravidelně nasazovány do určených oběhů a spolehlivě zde sloužily. Vůz 943.011 by se měl stále nacházet na opravě a poté bude předán rovněž do jiného DKV.
2007-02-21 Dne 20. 2. 2007 byla učiněna definitivní (a to ještě symbolická) tečka za účinkováním vozů řady 943 v DKV Brno. V PSO Veselí nad Moravou byla dokončena oprava PVY na voze 943.011, který je tím pádem od 21. 2. 2007 ve stavu DKV Plzeň.

bftn

V roce 1997 vyrobila Moravskoslezská vagónka ve Studénce 11 řídicích vozů písmenné řady Bhfnwr a číselné řady 943. Vozy jsou určeny k provozování s motorovými vozy řady 843 a 842.

Od 1. 1. 2001 nesou vozy nové písmenné označení Bftn.

Vozy řady 943 doposud ve stavu DKV Brno nebyly, avšak se změnami v dislokaci vozů řady 843 byly do DKV Brno - PJ Horní Heršpice dodány 4 vozy této řady (z DKV Ústí nad Labem).

Bftn 943.004 Bftn 943.008 Bftn 943.010 Bftn 943.011        

Předávání řídicích vozů z DKV Brno: od 2. 12. 2006 jsou řídicí vozy 943.004 a 943.008 ve stavu DKV Plzeň, od 7. 12. 2006 je ve stavu DKV Ústí nad Labem vůz 943.010 a od 21. 2. 2007 je ve stavu DKV Plzeň vůz 943.011.

Turnusovány jsou celkem 3 řídicí vozy řady 943, to v těchto turnusových skupinách:

043 + 943
Den Pracovní dny Sobota Neděle
1. Tr 4872 Ja / záv4802 Jx / 4873 Tr / 4876 Ja / 980 Pa / záv786 RnL / 983 Ja / 4817 Bo / 4858 Tr (a přechází opět do 1. dne) Tr 4876 Ja / 980 Pa / záv786 RnL / 983 Ja / 4817 Bo Na 4874 Tr 4876 Ja / 980 Pa / záv786 RnL / 983 Ja / 4817 Bo / 4858 Tr (a přechází opět do 1. dne)
2. Na 4827 Bo / 4808 Ja / 969 Bo / 4838 Za / 4851 Bo / 4848 Na (a přechází opět do 2. dne) Na 4803 Bo / 4806 Ja / 4811 Bo / 4854 Na Bo 4808 Ja / 4813 Bo / 4848 Na (a přechází opět do 2. dne)
943.008
Den Pracovní dny Sobota Neděle
1. Bo 4490 Mk / 4461 Mb / 4440 Ol / 14403 Mb / 14402 Ol / 14405 Mb / 14406 Im / 14407 Mb / 14408 Iv / 14409 Mb / 14410 Ol / 14411 Mb / 14412 Ol / 14415 Mb / 14414 Ol / 14417 Mb / 4464 Be / 4465 Mb / 14416 Ol / 14419 Mb / 4466 Be / 4467 Mb / 4449 Bo / 4412 Mb / 14424 Ol / 14427 Mb / 4434 Mi / 4435 Mb / 14430 Ol / 14435 Mb / 4470 Be / 4471 Bo / 4007 Hi / 4094 Bo Bo 4822 Tr / 4839 Bo / 4830 Na / 4845 Bo / 4816 Ja / 4819 Bo Bo 4806 Ja / 4811 Bo

Řídicí vozy jsou řazeny ve směru z Brna jako první, ve směru do Brna je ve čele vlaku motorový vůz ř. 843.

 

Do Moravských Bránic přijel 1. 9. 2006 vlak Os 14409 v čele s řídicím vozem 943.004. Autor snímku ing. Tomáš Kašpařík. Řídicí vůz 943.008 s motorovým vozem 843.012 dne 10. 10. 2006 mezi Rakšicemi a Bohuticemi jako Os 4464. Autor snímku ing. Tomáš Kašpařík. Os 4838 v čele s řídicím vozem 943.010 (na konci vlaku motorový vůz 843.013) stoupá dne 7. 11. 2006 z Troubska k zastávce Střelice dolní. Autor snímku ing. Tomáš Kašpařík. Dne 4. 9. 2006 je mezi Střelicemi a Omicemi zachycen Os 4848 s řídicím vozem 943.011 a motorovým vozem 843.015. Autor snímku ing. Tomáš Kašpařík.