Elektrické lokomotivy ř. 242
PŘEHLED ZMĚN NA TĚCHTO STRÁNKÁCH |
|
2006-12-16 | Popis GVD 2006/2007. Stav a události v GVD 2005/2006 umístěny pod zvlátní odkaz na konci stránky. |
2006-12-21 | Do provozu se vrátily dvě lokomotivy: 242.262 od 12. 12. 2006 (po opravě EVY) a 242.204 od 15. 12. 2006 (po laku). |
2007-01-06 | Lokomotiva 242.233 je od 3. 1. 2007 na opravě EVY v Českých Budějovicích. |
2007-01-27 | Od 21. 1. 2007 jsou změněny obraty v TS 201. Změny se týkají 5. a 6. turnusového dne: aby mohla lokomotiva řady 242 stihnout z Břeclavi odjezd R 377 (místo IC 131), odpadá jí výkon na potovních expresech mezi Břeclaví a Brnem. Dřívějí příjezd do Bratislavy znamená před odpoledním Os 4209 do túrova nové výkony, a sice zájezd s R 337 do maďarské Rajky. |
2007-03-03 | Dnem 4. 3. 2007 jsou dvě lokomotivy řady 242 turnusovány na obězích ve skupině 206, do této doby vedené lokomotivami řady 230. |
2007-03-10 | Počet lokomotiv řady 242 v DKV Brno se od 6. 3. 2007 zvýil na 26 strojů, a to příchodem lokomotivy 242.234 z DKV Plzeň. |
2007-04-05 | Doplněny informace o událostech z poslední doby: lokomotiva 242.221 je od 12. 2. 2007 odstavená pro opravu laku, 242.233 se od 28. 2. 2007 vrátila po opravě do provozu a lokomotiva 242.274 je od 22. 1. 2007 odstavená z důvodu opravy laku skříně ve firmě Olpas. |
2007-04-25 | K neprovozním lokomotivám se 12. 4. 2007 připojil stroj 242.278 - čeká na opravu pojezdu. |
2007-05-19 | Lokomotiva 242.217 je od 2. 5. 2007 odstavena - čeká na opravu pojezdu, naopak do provozu se 8. 5. 2007 po opravě laku vrátila lokomotiva 242.221. |
2007-05-26 | Do Krnova na opravu laku odjela lokomotiva 242.234 (odstavená je od 21. 5. 2007), naopak po opravě laku se z Krnova vrátila lokomotiva 242.274 (provozní od 25. 5. 2007). |
2007-06-01 | Lokomotiva 242.210 se od 26. 5. 2007 odstavená, bude se podrobovat opravě EH. |
2007-07-22 | Lokomotiva 242.224 je od 4. 6. 2007 na opravě EVY v DKV České Budějovice, od 18. 6. 2007 čeká na opravu pojezdu lokomotiva 242.204. S novým lakem se z Krnova vrátila 13. 7. 2007 lokomotiva 242.234 a o den později vyrazila do pravidelného provozu. |
2007-07-25 | Od 2. 7. 2007 je provozní lokomotiva 242.238. |
2007-07-31 | Lokomotiva 242.224 je po opravě EVY od 26. 7. 2007 opět provozní. |
2007-08-20 | Dne 12. 8. 2007 se po opravě pojezdu vrátila do provozu lokomotiva 242.278. |
2007-11-06 | Lokomotiva 242.210 je od 31. 10. 2007 po opravě opět provozní. Na lokomotivě 242.204 probíhají úpravy pro vyzkouení řízení řídícím vozem řady 954. |
Elektrické lokomotivy řady 242, tedy
"plecháče" jsou v DKV Brno soustředěny do PJ Maloměřice.
Celkem se zde nachází
26
strojů, turnusováno je 19 (do 3. 3. 2007 sedmnáct) lokomotiv.
Původní označení | Rok/výr. číslo | Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
S 499.0204 | 91 54 7 242.204-6 | odstavena, čeká na opravu pojezdu | 2007-06-18 | |
S 499.0210 | 91 54 7 242.210-3 | 2007-10-31 | ||
S 499.0217 | 91 54 7 242.217-8 | odstavena, čeká na opravu pojezdu | 2007-05-02 | |
S 499.0219 | 91 54 7 242.219-4 | 2007-09-08 | ||
S 499.0221 | 91 54 7 242.221-0 | 2007-09-08 | ||
S 499.0223 | 91 54 7 242.223-6 | 2007-09-08 | ||
S 499.0224 | 91 54 7 242.224-4 | 2007-09-08 | ||
S 499.0227 | 91 54 7 242.227-7 | odstavena po pokození na Slovensku | 2006-09-18 | |
S 499.0228 | 91 54 7 242.228-5 | 2007-09-08 | ||
S 499.0229 | 91 54 7 242.229-3 | 2007-09-08 | ||
S 499.0233 | 91 54 7 242.233-5 | 2007-09-08 | ||
S 499.0234 | 91 54 7 242.234-3 | 2007-09-08 | ||
S 499.0236 | 91 54 7 242.236-8 | 2007-09-08 | ||
S 499.0238 | 91 54 7 242.238-4 | 2007-09-08 | ||
S 499.0243 | 91 54 7 242.243-4 | 2007-09-08 | ||
S 499.0246 | 91 54 7 242.246-7 | 2007-09-08 | ||
S 499.0247 | 91 54 7 242.247-5 | 2007-09-08 | ||
S 499.0248 | 91 54 7 242.248-3 | 2007-09-08 | ||
S 499.0260 | 91 54 7 242.260-8 | 2007-09-08 | ||
S 499.0261 | 91 54 7 242.261-6 | 2007-09-08 | ||
S 499.0262 | 1981/7608 | 91 54 7 242.262-4 | 2007-09-08 | |
S 499.0268 | 91 54 7 242.268-1 | 2007-09-08 | ||
S 499.0272 | 91 54 7 242.272-3 | 2007-09-08 | ||
S 499.0273 | 91 54 7 242.273-1 | 2007-09-08 | ||
S 499.0274 | 1981/7620 | 91 54 7 242.274-9 | 2007-09-08 | |
S 499.0278 | 91 54 7 242.278-0 | 2007-09-08 |
V ji tradiční "slovenské" turnusové skupině 201 obíhá est (tzn. o jednu méně ne v GVD 2005/2006) brněnských lokomotiv řady 242 (změny od 21. 1. 2007 jsou vyznačeny modře):
242 | |||
Den | Pracovní dny | Sobota | Neděle |
1. | Bo 235 ú / 2122 NZ / 2133 ú / 4262 NZ / 2121 ú / 2118 NZ | Bo 235 ú / 2122 NZ / 2133 ú / 4262 NZ / 2121 ú / 2118 NZ | Bo 235 ú / 2122 NZ / 2133 ú / 4262 NZ / 2121 ú / 2118 NZ |
2. | NZ 2147 ú / 232 Bv / 233 ú | NZ 2147 ú / 232 Bv / 233 ú | NZ 2147 ú / 232 Bv / 233 ú |
3. | ú 872 Ba / 9603 Ba-NM / 9610 Ba / 75511 Ba-NM / 9626 Ba / 801 Zv | ú 872 Ba / 9603 Ba-NM / 9610 Ba / 75511 Ba-NM / 9626 Ba | ú 872 Ba / 9603 Ba-NM / 9610 Ba / 75511 Ba-NM / 9626 Ba / 801 Zv |
4. | Zv 800 Ba / 831 Bb / 810 Ba | Zv 800 Ba / 831 Zv / 7304 Bb / 810 Ba | Ba 831 Zv / 7304 Bb / 810 Ba |
5. | Ba 811 Bb / 7325
Zv / 802 Ba / 130 Bv |
Ba 811 Bb / 7325
Zv / 802 Ba / 130 Bv |
Ba 811 Bb / 7325 Zv / 802 Ba / 130 Bv |
6. |
Čtyři lokomotivy ř. 242 obíhají v turnusové skupině 203, jedná se o vedení osobních a spěných vlaků na tratích Břeclav - Brno - ďár nad Sázavou, Brno - Letovice a Brno - Vykov na Moravě.
Turnusová skupina 204 obsahuje obraty pro 7 lokomotiv řady 242, které jsou v čele osobních vlaků na tratích Břeclav - Brno - ďár nad Sázavou - Havlíčkův Brod, Brno - Letovice a Brno - Vykov na Moravě.
Od 4. 3. 2007 jsou na turnusové skupině 206 turnusovány lokomotivy 242; do této doby zde byly turnusovány lokomotivy řady 230. Turnusová skupina představuje dvoudenní oběh na osobních a spěných vlacích:
230 | |||
Den | Pracovní dny | Sobota | Neděle |
1. | (1): Bo 4091 Vy /
1644 Bo (2) - (4): Vy 1644 Bo / 4758 Sl (5): Vy 1644 Bo |
- | Bo 4758 Sl |
2. | (1) - (4): Sl 4741
Ke / 4744 Sl / 4747 Bo / 4005 Vy (5): Sl 4741 Ke / 4744 Sl / 4747 Bo / 4716 Le / 4721 Ke / 4752 Sl / 4755 Bo / 1647 Vy / 4098 Bo |
- | - |
Provoz lokomotiv ř. 242 DKV Brno v GVD 2001/2002.
Provoz lokomotiv ř. 242 DKV Brno v GVD 2002/2003.
Provoz lokomotiv ř. 242 DKV Brno v GVD 2003/2004.