Motorové jednotky ř. 814 (+ vložené vozy ř. 014 nebo řídící vozy ř. 914)
PŘEHLED ZMĚN NA TĚCHTO STRÁNKÁCH |
|
2006-10-27 | Založení této strany. Popis předpokládaných oběhů v GVD 2006/2007. Jednotka 814.010+914.010 ve stavu DKV Brno od 1. 10. 2006, jednotka 814.011+914.011 od 23. 10. 2006. |
2006-12-10 | Potvrzení dvoudenního oběhu jednotek řady 814+914. |
2007-05-11 | 10. 5. 2007 přijela do Veselí nad Moravou první trojdílná jednotka 814.205+014.003+814.206. Stránky doplněny o oběhy (1. dne TS 763) vč. odchylek ve dnech 14. - 18. 5. 2007 z důvodu výluk. |
2007-05-19 | Dnešním dnem začala jezdit v TS 863 i druhá jednotka 814.207+014.204+814.208, která do PJ Veselí nad Moravou dorazila před několika dny. Pro pořádek je nutno dodat, že obě třídílné jednotky jsou ve stavu DKV Brno od 30. 4. 2007. |
2007-07-31 | Doplněna informace o odstavení jednotky 814.011+914.011 od 30. 6. 2007 po střetu na přejezdu (oprava karoserie). |
2007-08-29 | Jednotka 814.011+914.011 je od 24. 8. 2007 po opravě v PARS Šumperk (po střetu na přejezdu) provozní. Dne 30. 8. 2007 je plánováno převzetí třetí třídílné jednotky pro DKV Brno - 814.209+014.005+814.210. |
2007-09-03 | Jednotka 814.209+014.005+814.210 je ve stavu DKV Brno oficiálně od 24. 8. 2007. Dnem 3. 9. 2007 je jednotka nasazena do pravidelného oběhu. V druhé polovině září se však předpokládá její pobyt v PARS Šumperk a následná prezentace jednotky na 4. mezinárodním veletrhu dopravy a logistiky v Brně ve dnech 1. - 5. 10. 2007 (pozn.: nakonec se tak nestalo, na BVV byla vystavena jednotka 814.211+014.006+814.211). |
2007-12-05 | Doplněna informace o odstavení jednotky 814.011+914.011 po střetu na přejezdu dne 28. 10. 2007 (Os 28312 u Hodic). |
Motorové jednotky, obchodně nazývané "Regionova" jsou dvojího typu:
Modernizaci vozidel se ujala firma PARS NOVA Šumperk.
PJ Veselí nad Moravou
Do PJ Veselí nad Moravou první jednotka 814.205+014.003+814.206 přijela 10. 5. 2007. Další jednotka 814.207+014.004+814.207 se v PJ Veselí nad Moravou objevila o několik dní později. Třetí jednotka byla do pravidelného provozu uvedena začátkem září.
Původní označení | Rok/výr. číslo | Rekonstrukce z vozu | Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
M 152.0095 | 1976/78605 | 810.095 | 95 54 5 814.205-1 | 2007-05-19 | |
Blm 70 54 24-29 212-0 | 1977/78950 | 010.516 | 95 54 5 014.003-8 | 2007-05-19 | |
M 152.0591 | 1982/85824 | 810.591 | 95 54 5 814.206-9 | 2007-05-19 | |
M 152.0397 | 1981/84051 | 810.397 | 95 54 5 814.207-8 | 2007-05-19 | |
Blm 70 54 24-29 116-3 | 1976/77983 | 010.218 | 95 54 5 014.004-6 | 2007-05-19 | |
M 152.0488 | 1982/85721 | 810.488 | 95 54 5 814.208-5 | 2007-05-19 | |
M 152.0614 | 1984/87814 | 810.614 | 95 54 5 814.209-3 | 2007-09-03 | |
Blm 70 54 24-29 021-5 | 1976/77888 | 010.497 | 95 54 5 014.005-3 | 2007-09-03 | |
M 152.0552 | 1982/85785 | 809.552 | 95 54 5 814.210-1 | 2007-09-03 |
Obě jednotky jsou zkušebně provozovány v turnusové skupině 863. První jednotka začala jezdit od 14. 5. 2007 v jejím 1. dni, od 19. 5. 2007 se přidala i druhá jednotka:
814.205+014.003+814.206 814.207+014.004+814.208 |
|||
Den | Pracovní dny | Sobota | Neděle |
1. | Vi 2751 Jv / 2750 Ho / 2753 Jv / 2752 Ho / 2709 Vrb / 2708 Ho / 14111 Vi / 14116 Ho / 2757 Jv / 2760 Vi | Vi 2750 Ho / 2753 Jv / 2752 Ho / 2709 Vrb / 2708 Ho / 14111 Vi / 2755 Jv / 2756 Vi / 4308 Ho / 2719 Vrb / 2718 Vi / 14124 Ho / 14125 Vi | Vi 14100 Ho / 2753 Jv / 2752 Ho / 2709 Vrb / 2708 Ho / 14111 Vi / 2755 Jv / 2756 Vi / 4308 Ho / 2719 Vrb / 2718 Vi / 14124 Ho / 14125 Vi |
2. | Vi 2701 Vrb / 2702 Ho / 2707 Vrb / 2706 Ho / 2711 Jv / 2754 Vi / 2710 Ho / 2717 Jv / 2758 Vi / 2716 Ho / 14123 Vi (Sud - Vi = pk) | Vi 2701 Vrb / 2700 Vi / 2702 Ho / 2707 Vrb / 2706 Ho / 2711 Vrb / 2710 Ho / 2717 Vrb / 2716 Ho / 14123 Vi | Vi pk4323 Ku / 2232 Su / 4160 Vi / 2702 Ho / 2707 Vrb / 2706 Ho / 2711 Vrb / 2710 Ho / 2717 Vrb / 2716 Ho / 14123 Vi |
Z dokumentačního hlediska ponechávám odchylky v prvních dnech pravidelného nasazení jednotky 814.205+014.003+814.206, které si vynutily výluky na přilehlých tratích:
Třetí jednotka je od 3. 9. 2007 zkušebně nasazena do části 5. dne turnusové skupiny 864:
814.209+014.005+814.210 | |||
Den | Pracovní dny | Sobota | Neděle |
1. | Vi 14150 Sr / 14153 Vi / 14112 Ho / 2715 Vrb / 2714 Ho / 14121 Vi / 14142 Sud / př14123 Vi / 14124 Ho / 14125 Vi | odstavena ve Veselí nad Moravou | odstavena ve Veselí nad Moravou |
Jednotky mohou přecházet podle potřeby mezi oběhy TS 863 i 864.
PJ Havlíčkův Brod
Do kraje Vysočina byly v roce 2006 dodány dvě dvoudílné jednotky, a to do PJ Havlíčkův Brod.
Původní označení | Rok/výr. číslo | Rekonstrukce z vozu | Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
M 152.0164 | 810.164 | 1977/79543 | 95 54 5 814.010-4 | 2006-10-01 | |
Blm 70 54 24-29 112-2 | 010.217 | 1976/77979 | Bfdbtax 95 54 5 914.010-5 | 2006-10-01 | |
M 152.0108 | 810.108 | 1976/78618 | 95 54 5 814.011-3 | odstaven po střetu na přejezdu | 2007-10-29 |
Blm 70 54 24-29 514-9 | 010.074 | 1979/81597 | Bfdbtax 95 54 5 914.011-2 | odstaven po střetu na přejezdu | 2007-10-29 |
Motorové jednotky řady 814+914 jsou zařazeny do dvoudenní turnusové skupiny 880:
814.010+914.010 814.011+914.011 |
|||
Den | Pracovní dny | Sobota | Neděle |
1. | VM 24921 Kc / 4874 Ja / 28311 Si / 28362 Da / 28334 Kos / 28333 Da / 28346 Tc | VM 24923 Na / 4874 Ja / 24805 Zo / 24808 Ok / 24809 Zo / 24820 Ja / 4879 Ok [přechází na (7) Lv Tr] | Ok Lv Tr / 4874 Ja / 24805 Zo / 24808 Ok / 24809 Zo / 24812 Ok / 4886 Ja / záv4817 Sd / záv 24918 VM [přechází na (1) 24921] |
2. | Tc 28350 Kos / 28301 Si / 28304 Kos / pohv8302 Ja / poh4811 Ok / 4878 Ja / 4875 Tr / 24917 Sd / 24916 Kř / 24957 VMz / 74910 VM | Tc 28350 Kos / 28303 Si / 28306 Kos / 28309 Si / 28334 Tc [přechází na (7) 28354] | Tc 28354 Kos / 28313 Si / 28312 Kos / 28321 Si / 28320 Kos / 28327 Tc [přechází na (1) 28350] |