Elektrické lokomotivy ř. 210

PŘEHLED AKTUALIZACÍ

2010-11-15

Popis GVD 2010/2011. Stav a události v GVD 2009/2010 viz odkaz na konci této stránky.

2010-12-14

Aktualizovány údaje o obězích v GVD 2010/2011 a stavu vozidlového parku.

2010-12-31

Od 30. 12. 2010 je ve stavu DKV Brno lokomotiva 210.002 převzatá z DKV Brno. Počet lokomotiv této řady v DKV Brno se zvýšil z pěti na šest.

2011-02-05

Lokomotiva 210.002 je po zahoření od 2. 2. 2011 odstavena.

2011-04-25

Po více jak dvou měsících - 18. 4. 2011 - se do provozu vrátila "žehlička" 210.002. Lokomotiva 210.008 dlouhodobě deponovaná jako záloha v Havlíčkově Brodě se vrátila do Brna, její místo zaujala lokomotiva 210.030, přesmyk se uskutečnil pravděpodobně někdy začátkem dubna.

2011-05-01

Z důvodu prohlídky EM a oprav podvozků je od 17. 4. 2011 odstavena lokomotiva 210.003.

2011-08-30

S lokomotivou 210.031 se už asi v provozu nesetkáme, je navržena na zrušení.

2011-09-18

Posledním výkonem lokomotivy 210.030 v Havlíčkově Brodě byl Os 8344 dne 11. 8. 2011, od 1. 9. 2011 jezdí v okolí Brna. Naopak "žehlička" 210.023 byla nasazena do traťové služby v Brně naposledy 22. 8. 2011 (ranní obrat 4001 / 4000) a 31. 8. 2011 byla poprvé k vidění na osobním vlaku 8375 na havlíčskobrodsku.

2011-11-06

Proběhlo další prohození "žehličky" držící zálohu v Havlíčkově Brodě. Lokomotiva 210.023 se vrátila do Brna (poslední traťový výkon v Havlíčkově Brodě 17. 10., první v Brně 24. 10.), místo ní je nyní v Havlíčkově Brodě lokomotiva 210.002 (poslední traťový výkon v Brně 18. 10., první v H. Brodě 3. 11.).


210 Elektrické lokomotivy řady 210 pěkného designu, alias "žehličky", byly vyráběny v letech 1972-1973 a 1979-1983 v celkovém počtu 74 lokomotiv a nesly označení S 458.0.


V DKV Brno je ve stavu 6 lokomotiv této řady a turnusovány jsou 2 lokomotivy, jedná se tedy o jednu lokomotivu inventárně oproti předcházejícímu GVD 2009/2010 navíc. Se začátkem GVD bylo v DKV Brno jen 5 lokomotiv, na redislokaci šesté lokomotivy se čeká (dojet by měla do konce roku).

PJ Maloměřice

Původní označení

Rok / výr. číslo

Současné označení

Poznámka

Aktualizace

S 458.0002

91 54 7 210.002-2

deponie v Havlíčkově Brodě

2011-04-18

S 458.0003

1973/6557

91 54 7 210.003-0

odstavena - po prohlídce EM, oprava podvozků

2011-04-17

S 458.0008

91 54 7 210.008-9

 

2010-12-12

S 458.0023

1973/6549

91 54 7 210.023-8

 

2011-08-31

S 458.0030

91 54 7 210.030-3

 

2011-09-01

S 458.0031

91 54 7 210.031-1

odstavena - závada na podvozku a nepotřebnost, od 28. 8. 2011 navržena na zrušení

2009-11-02

 

Lokomotiva zařazená v TS 206 provádí výkony na 7. staniční záloze v ŽST Brno hl. n. V pracovní dny ráno se předtím projede do Křenovic a Rájce-Jestřebí, odpoledne si z posunu na chvíli "odskočí" do Tišnova:


210.008, 023

Den

Pracovní dny

Sobota

Neděle

1.

Bo 4001 Ke / 4000 Rj / 4003 Bo / 7:25 - 13:20 7. staniční záloha / 4970 Ti / 4965 Bo / 16:55 - 20:15 7. staniční záloha

odstavena v Brně

odstavena v Brně


Další turnusová skupina 207 obsahuje obraty na osobních vlacích mezi Hrušovany u Brna a Tišnovem a odpolední výkon na 7. staniční záloze v ŽST Brno hl. n.:


210.030

Den

Pracovní dny

Sobota

Neděle

1.

Ti 4941 Hv / 4940 Ti / 4963 Bo / 13:20 - 16:05 7. staniční záloha / 4974 Ti

odstavena v Tišnově

odstavena v Tišnově


Pro úplnost uvádím že existuje ještě turnusová skupina 208, ale tato je sestavena jen pro několik dní v roce (konec června a začátek září, tedy v době, kdy jezdí R 1471/1470 a ještě nebo už také osobní vlaky Tišnov - Vranovice, které nejedou o prázdninách). Lokomotiva řady 210 zde vozí osobní vlaky mezi Vranovicemi a Tišnovem, které jsou jinak zařazeny do TS 205, což je vozba lokomotiv řady 242.

 

Provoz v GVD: 2004/2005 | 2005/2006 | 2006/2007 | 2007/2008 | 2008/2009 | 2009/2010

Kliknutím zde se dostanete na vršek stránky