PŘEHLED AKTUALIZACÍ |
|
---|---|
2010-11-15 | Popis GVD 2010/2011. |
2010-12-14 | Aktualizovány údaje o obězích v GVD 2010/2011 a stavu vozidlového parku. K 12. 12. 2010 byla do Brna zapůjčena plzeňská lokomotiva 362.131 na vykrytí vozby, kterou měla obstarávat lokomotiva řady 380. |
2010-12-24 | Od začátku nového GVD je odstavena lokomotiva 362.060, u níž je nutno vyměnit některé trakční motory. |
2010-12-28 | K datu zahájení GVD 2010/2011 bylo ve stavu DKV Brno 28 lokomotiv (nepočítám jednu zapůjčenou), od 23. 12. 2010 počet vzrostl na 29 příchodem modernizované lokomotivy 362.021 (ex 363.021). Od 17. 12. 2010 je odstavena lokomotiva 362.119 z důvodu přeskoků na trakčních motorech. |
2011-01-07 | Z DKV Plzeň je od 1. 1. 2011 v DKV Brno zapůjčena lokomotiva 362.127. |
2011-01-15 | Lokomotiva 362.060 je od 6. 1. 2011 opět provozní. |
2011-02-05 | Od 29. 1. 2011 je pro závadu na tlumivkách odstavena lokomotiva 362.019. |
2011-03-05 | Úprava turnusové skupiny 304 k 6. 3. 2011. "Eso" 362.119 odstavené od 17. 12. 2010 se od 21. 1. 2011 podrobuje opravě EVY. Lokomotiva 362.019 je od 9. 2. 2011 opět provozní. Dnem 23. 2. 2010 je lokomotiva 363.042 po modernizaci přeznačena na 362.042 a čeká na vydání průkazu způsobilosti. Několik dnů předtím (19. 2. 2011) byla zapůjčená lokomotiva 362.127 vrácena zpět do DKV Plzeň. Z důvodu hlučné převodovky je od 26. 2. 2011 odstavena lokomotiva 362.124, která plynule přejde (7. 3. 2011) do opravy EVY. |
2011-03-13 | Lokomotiva 362.042 se dočkala potřebných dokladů, od 10. 3. 2011 je provozní. Stejného dne došlo k uvedení do provozu "esa" 362.119 po opravě EVY. |
2011-03-20 | Od 14. 3. 2011 je odstavena lokomotiva 362.161 z důvodu prasklé obruče. |
2011-04-25 | Dnem 20. 4. 2011 se po dokončení opravy EH stalo z lokomotivy 363.109 "rychlé eso" 362.109, nyní čeká na vyřízení potřebných dokladů. Aktualizován snímek lokomotivy 362.174. |
2011-05-01 | Od 23. 4. 2011 je po opravě EVY v provozu lokomotiva 362.124. |
2011-05-15 | Zaznamenána změna v TS 304 platná od 1. 5. 2011. Lokomotiva 362.131, zapůjčená do Brna, se 10. 5. 2011 vrátila zpět do DKV Plzeň. Téhož dne se do pravidelného provozu zapojila lokomotiva 362.109. |
2011-05-23 | Požár lokomotivy 362.165, ke kterému došlo 16. 5. 2011 v Přerově, je důvodem jejího odstavení, bude provedena oprava EH. Opravě EVY v DPOV Přerov se od 18. 5. 2011 podrobuje lokomotiva 362.121. |
2011-06-05 | Lokomotiva 362.161, které v březnu praskla za jízdy vlaku obruč na nápravě, je od 1. 6. 2011 zpět v provozu. |
2011-06-18 | Dne 8. 6. 2011 došlo na zastávce Spytihněv ke střetu lokomotivy 362.173 s nákladním autem, "eso" je odstavené. |
2011-06-26 | Lokomotiva 362.168 se 23. 6. 2011 zamotala v České Třebové do trakčního vedení, je odstavena a 27. 6. 2011 "nastupuje" na opravu EVY. |
2011-07-03 | Po opravě EVY je od 28. 6. 2011 v provozu lokomotiva 362.121. |
2011-07-17 | Pro více závad je od 3. 7. 2011 odstavena lokomotiva 362.166. |
2011-08-02 | Od 23. 7. 2011 je v provozu "eso" 362.168 po opravě EVY a dále je v provozu lokomotiva 362.166, a sice od 1. 8. 2011. |
2011-08-07 | Po střetu s traktorem je od 4. 8. 2011 odstavená lokomotiva 362.122. |
2011-09-18 | Lokomotiva 362.122 je od 10. 9. 2011 opět provozní. |
2011-10-13 | Dnem 30. 9. 2011 se počet brněnských lokomotiv řady 362 zvýšil na 32, a sice modernizací lokomotivy 363.087 na řadu 362 (nyní ještě čeká na vydání dokladů). |
2011-10-30 | Po opravě (střet s nákladním autem) se vrátila od 16. 10. 2011 do provozu lokomotiva 362.173. |
2011-11-20 | Lokomotiva 362.109 byla přemístěna do Plzně, ve stavu DKV Brno byla naposledy 4. 11. 2011. Ke dni 7. 11. 2011 naopak přešla pod řadu 362 lokomotiva 362.040 (prozatím stále v ČMŽO Přerov) a o něco později, 15. 11. 2011 do Brna přibylo nové "rychlé eso", a sice 362.080. Počet lokomotivy řady 362 v DKV Brno tak vzrostl z 32 na 33. Od 2. 11. 2011 je po požáru v provozu lokomotiva 362.165. Lokomotiva 362.087 je od 11. 11. 2011 provozní, v listopadu bude využita na odzkušování v Brně přechodně nacházejícího se řídícího vozu Bfhpvee295 002. |
2011-12-10 | Lokomotiva 362.080 po vystavení potřebných dokladů vyjela do pravidelného provozu 11. 12. 2011. |
Maximální povolená rychlost 120 km/h lokomotiv řady 363 není pro výkony v osobní dopravě dostačující. V roce 1990 Škoda Plzeň vyrobila jednu lokomotivu s maximální povolenou rychlostí 140 km/h s označením 362.001. Další lokomotivy řady 362 vznikly záměnou podvozků mezi lokomotivami řady 162 a 363. Od roku 2009 se rekonstrukce na řadu 362 provádí již bez výměn podvozků. Ve všech případech je lokomotivám ponecháno původní inventární číslo.
Lokomotiv řady 362 je ve stavu DKV Brno 33, turnusy jsou vytvořeny pro 29 lokomotiv.
Původní označení |
Rok / výr. číslo |
Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
ES 499.1019 |
1985/8130 |
91 54 7 362.019-2 |
|
2011-02-09 |
ES 499.1021 |
1985/8132 |
91 54 7 362.021-8 |
|
2010-12-23 |
ES 499.1040 |
1985/8151 |
91 54 7 362.040-8 |
odstavena - rekonstrukce v ČMŽO Přerov |
2011-11-07 |
ES 499.1042 |
1985/8153 |
91 54 7 362.042-4 |
|
2011-03-10 |
363.060 |
1986/8271 |
91 54 7 362.060-6 |
|
2011-01-06 |
363.080 |
91 54 7 362.080-4 |
|
2011-12-11 |
|
363.087 |
91 54 7 362.087-9 |
|
2011-11-11 |
|
363.111 |
1988/8362 |
91 54 7 362.111-7 |
|
2010-12-12 |
363.112 |
1988/8363 |
91 54 7 362.112-5 |
|
2010-12-12 |
363.113 |
1988/8364 |
91 54 7 362.113-3 |
|
2010-12-12 |
363.116 |
1988/8367 |
91 54 7 362.116-6 |
|
2010-12-12 |
363.118 |
1988/8369 |
91 54 7 362.118-2 |
|
2010-12-12 |
363.119 |
1988/8370 |
91 54 7 362.119-0 |
|
2011-03-10 |
363.120 |
1988/8371 |
91 54 7 362.120-8 |
|
2010-12-12 |
363.121 |
1988/8372 |
91 54 7 362.121-6 |
|
2011-06-28 |
363.122 |
1988/8373 |
91 54 7 362.122-4 |
|
2011-09-10 |
363.123 |
91 54 7 362.123-2 |
|
2010-12-12 |
|
363.124 |
91 54 7 362.124-0 |
|
2011-04-23 |
|
363.158 |
1989/8640 |
91 54 7 362.158-8 |
|
2010-12-12 |
363.159 |
1989/8641 |
91 54 7 362.159-6 |
|
2010-12-12 |
363.161 |
1989/8643 |
91 54 7 362.161-2 |
|
2011-06-01 |
363.163 |
1989/8645 |
91 54 7 362.163-8 |
|
2010-12-12 |
363.164 |
1989/8946 |
91 54 7 362.164-6 |
|
2010-12-12 |
363.165 |
1989/8647 |
91 54 7 362.165-3 |
|
2011-11-02 |
363.166 |
1989/8648 |
91 54 7 362.166-1 |
|
2011-08-01 |
363.167 |
1990/8649 |
91 54 7 362.167-9 |
|
2010-12-12 |
363.168 |
1989/8650 |
91 54 7 362.168-7 |
|
2011-07-23 |
363.170 |
1989/8652 |
91 54 7 362.170-3 |
|
2010-12-12 |
363.171 |
1989/8653 |
91 54 7 362.171-1 |
|
2010-12-12 |
363.172 |
1989/8654 |
91 54 7 362.172-9 |
|
2010-12-12 |
363.173 |
91 54 7 362.173-7 |
|
2011-10-16 |
|
363.174 |
1989/8656 |
91 54 7 362.174-5 |
|
2010-12-12 |
363.175 |
1989/8657 |
91 54 7 362.175-2 |
|
2010-12-12 |
Lokomotivám řady 362 jsou vyhrazeny čtyři turnusové skupiny 301, 302, 303 a 304. Z počátku GVD 2010/2011 byl turnusový počet větší než inventární. V červnu byl stav již 31 inventárně na 29 turnusovaných lokomotiv.
Brněnská "esa" řady 362 bychom měli pravidelně vídat na tratích:
010 Česká Třebová - Kolín;
011 Kolín - Praha-Smíchov;
171 Praha-Smíchov - Praha-Radotín;
230 Havlíčkův Brod - Kolín;
250 Havlíčkův Brod - Brno - Břeclav;
260 Brno - Česká Třebová;
270 Česká Třebová - Olomouc - Přerov - Bohumín;
291 Zábřeh na Moravě - Šumperk;
300 Brno - Přerov, Blažovice - Holubice;
301 Nezamyslice - Olomouc;
330 Břeclav - Přerov;
340 Brno - Blažovice.
Oběhy 14 lokomotiv řady 362 obsahuje turnusová skupina 301."Esa" vyjíždí např. v čelech R Brno - Bohumín, Brno - Praha (jak přes Havlíčkův Brod, tak i přes Českou Třebovou) nebo Brno - Šumperk. Dálem vybírám obrat Praha-Smíchov - Praha-Radotín Sv 9994 před 7. hodinou a Os 9911 Praha-Radotín 7:12 - Praha hl. n., kde se z něj stává R 867 (to vše v pracovní dny), vozbu R 441 Praha - Přerov / IC 522 Otrokovice - Praha, dále R 915/914 Praha - Jihlava a zpět.
V sedmidenní turnusové skupině 302 jezdí lokomotivy řady 362 především na R Praha - Česká Třebová - Brno - Olomouc - Šumperk, tři turnusové dny jsou vyhrazeny pro vozbu R Olomouc - Břeclav. Jezdí též v čele EN 476/477 Břeclav - Praha a zpět.
Turnusová skupina 303 představuje třídenní vozbu R Praha - Česká Třebová - Brno - Olomouc - Šumperk, pouze v 3. turnusovém dni se projede v pracovní dny do Bohumína na R 741/746.
Poslední pětidenní turnusová skupina 304 je rozdělena na tři samostatné oběhy:
1) R 860/861 Brno - Praha a zpět (v létě měl být oběh kombinovaný s R 1470/1471 "Nesebar", ale toto bylo změnou oběhů k 1. 5. 2011 zrušeno),
1a) vozba Břeclav - Bohumín (533 / 103 / 102 / 532),
1b+2b+3b) opět vozba Břeclav - Bohumín s vlaky vyšší kategorie. Ve dni 1b. se mezi vlaky 407 a 104 "eso" projede v pracovní dny z Břeclavi do Hodonína a zpět na vlacích 4273 / 1772, večer najíždí na R 814 do Brna. V druhém dni - 2b - jezdí na rychlících Brno - Břeclav a obratech 570 / 573 / 1777 do Prahy a zpět (tyto výkony měly být původně od začátku grafikonu vezeny lokomotivami ř. 380) a v třetím dni jezdí z Břeclavi do Bohumína na vlacích 406 / 530 / 136 / 137 / 531. Tento stav platil do 5. 3. 2011. Od 6. 3. 2011 je turnusový den 3b. přeznačen na 1c. a došlo k jiné kombinaci obratů mezi dnem 1b. a 1c.: ve dni 1b. se jedná o vlaky 406 / 530 / 136 / 105 / 814 a ve dni 1c. o obraty 407 / 4273 / 1772 / 104 / 137 / 531.
V DKV Brno se již nevyskytují:
Původní označení |
Rok / výr. číslo |
Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
363.109 |
1988/8360 |
91 54 7 362.109-1 |
|
2011-11-04 |