PŘEHLED AKTUALIZACÍ |
|
---|---|
2014-11-21 | Popis GVD 2014/2015. |
2014-12-14 | Aktualizovány údaje o obězích v GVD 2014/2015 a stavu vozidlového parku. |
2015-01-18 | Veselská "adélka" 799.016 je od 11. 12. 2014 odstavena pro závadu na baterii. |
2015-03-01 | Lokomotiva 799.026 je od 22. 2. 2015 odstavena z důvodu opravy spalovacího motoru. |
2015-03-15 | Od 28. 2. 2015 je lokomotiva 799.016 opět provozní. |
2015-04-19 | "Adélka" 799.026 je od 2. 4. 2015 zpět v provozu. |
2015-05-17 | Maloměřická "Adélka" 799.026 má opět problémy, od 7. 5. 2015 je odstavena pro závadu na chladiči. |
2015-06-07 | Lokomotiva 799.026 je od 20. 5. 2015 provozní. |
2015-09-06 | Od 18. 8. 2015 je z důvodu opravy spalovacího motoru odstavena lokomotiva 799.040. |
2015-09-20 | Dne 2. 9. 2015 se k odstavené "Adélce" 799.040 přidala lokomotiva 799.023 kvůli závadě na regulaci výkonu. Lokomotiva 799.040 je od 11. 9. 2015 provozní. |
2015-11-01 | I veselská "Adélka" 799.016 se porouchala, od 6. 10. 2015 je odstavena. |
2015-11-17 | Lokomotiva 799.016 je od 3. 11. 2015 opět provozní. |
S lokomotivami řady 799 se můžeme setkat jen v areálech dep kolejových vozidel, kde provádí posun. Jedná se o lokomotivy dvouzdrojové, tzn. že pro jejich pohyb je možné využít jak spalovací motor, tak akumulátor, což je potřebné např. při posunu v halách.
Lokomotivy řady 799 vznikly přestavbou lokomotiv řad 700 až 703, tedy strojů původně označených jako řady T 211.0,1 a T 212.0,1. První lokomotiva 799.001 vznikla v roce 1992 v Lokomotivním depu Jihlava a nesla též označení ADL. Na podzim téhož roku byla vystavena na Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně. Sériová výroba započala v roce 1994, výrobu převzala Jihlavská lokomotivní společnost. Nejvyšší číslo lokomotivy bylo 799.039 s ukončením výroby v roce 1997. Další dvě lokomotivy, 799.040 a 799.041, vznikly v roce 2000, prvně jmenovaná je upravena na dálkové ovládání.
Ve stavu DKV Brno je celkem 6 lokomotiv řady 799, a to v PJ Maloměřice, PP Znojmo, PJ Veselí nad Moravou a PJ Havlíčkův Brod. Turnusované jsou 4 lokomotivy, stav je stejný jako v minulém GVD.
V Maloměřicích jsou ve stavu 3 lokomotivy, do turnusu jsou zapojeny 2, ve srovnání s minulým GVD beze změny.
Původní označení |
Rok / výr. číslo |
Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
T 212.033 |
98 54 4 799.023-7 |
později 702.033; odstavena - závada na regulaci výkonu |
2015-09-02 |
|
T 212.077 |
98 54 4 799.026-0 |
později 702.077; výr. č. JLS 96-038 |
2015-05-20 |
|
T 212.052 |
98 54 4 799.040-1 |
později 702.052; dálkové ovládání; výr. č. JLS 99-085 |
2015-09-11 |
|
Jedna lokomotiva provádí v depu posun nepřetržitě a je zařazená do turnusové skupiny 711, druhá "adélka" posunuje v denní době a je vedena v TS 713.
Ve Znojmě mají k dispozici 1 lokomotivu zapojenou do turnusu.
Původní označení |
Rok / výr. číslo |
Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
T 212.050 |
98 54 4 799.019-5 |
později 702.050; výr. č. JLS 96-025 |
2014-12-14 |
|
Lokomotiva je vedena v turnusové skupině 732 a provádí posun v depu.
I ve Veselí nad Moravou je ve stavu 1 lokomotiva zapojená do turnusu.
Původní označení |
Rok / výr. číslo |
Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
T 212.040 |
98 54 4 799.016-1 |
později 702.040; výr. č. JLS 95-017 |
2015-11-03 |
|
Veselská lokomotiva posunuje v turnusové skupině 756.
V Havlíčkově Brodě je k dispozici 1 lokomotiva, bez turnusování.
Původní označení |
Rok / výr. číslo |
Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
T 212.054 |
98 54 4 799.030-2 |
později 702.054 |
2014-12-14 |
|