Elektrické lokomotivy ř. 210

PŘEHLED AKTUALIZACÍ

2015-11-20

Popis GVD 2015/2016.

2015-12-13

Aktualizovány údaje o obězích v GVD 2015/2016 a stavu vozidlového parku.

2016-06-24

Kvůli modernizaci II. a III. nástupiště v Brně hl. n. je od 11. 6. do 11. 9. 2016 turnusová skupina 206 zrušena.

2016-08-07

"Žehlička" 210.023 odjela společně s "brejlovcem" 750.713 z Brna do Českých Budějovic na výpomoc s posílenou dopravou během akce "Olympijský park Lipno". Přeprava proběhla 23. 7. 2016 z Brna-Maloměřic přes Havlíčkův Brod jako Sv 104994 / 100970 / 100624.

2016-09-18

Návrat lokomotivy 210.023 z Českých Budějovic do Brna proběhl 31. 8. 2016 jako Lv 300625 / 173101.

2016-10-30

Aktualizován snímek lokomotivy 210.023.


210 Elektrické lokomotivy řady 210 pěkného designu, alias "žehličky", byly vyráběny v letech 1972–1973 a 1979–1983 v celkovém počtu 74 lokomotiv a nesly označení S 458.0.


V DKV Brno jsou ve stavu 2 lokomotivy, podobně jako ve větší části minulého GVD je 1 lokomotiva zaturnusována.

PJ Maloměřice


Původní označení

Rok / výr. číslo

Současné označení

Poznámka

Aktualizace

S 458.0023

1973/6549

91 54 7 210.023-8

 

2016-08-31

S 458.0052

1983/7730

91 54 7 210.052-7

 

2015-12-13


Jedna lokomotiva řady 210 je vedena v turnusové skupině 206. Výkon to není zrovna velký, lokomotiva vyjíždí pouze v pondělí ráno. Tento "zub" do Křenovic horního nádraží a Rájce-Jestřebí byl pro "žehličku" zaveden koncem dubna 2014. Po dobu modernizace II. a III. nástupiště v ŽST Brno hl. n. (11. 6. - 11. 9. 2016) byl oběh zrušen.

 

Od prosince 2013 "žehlička" vypomáhá na odstavném nádraží A v Brně hl. n. u pohotovostní soupravy IDS JMK (bývá tedy v těsné blízkosti "brejlovce" zajišťujícího provoz této soupravy). Tato výpomoc není v turnuse pro lokomotivu řady 210 zahrnuta. Zpravidla se využívá lokomotiva, která v pondělí ráno provede výše uvedený výkon s osobními vlaky. Druhá z obou provozovaných lokomotiv se nachází v Maloměřicích a případ od případu přepravuje pracovní vlaky, historická vozidla, apod. V průběhu celého GVD se na "áčku" vyskytovaly střídavě obě dvě "žehličky".

 

Pravidelný výskyt lokomotivy řady 210 na tratích se od minulého GVD nemění:


210

Den

Pracovní dny

Sobota

Neděle

1.

(1): BNO 4021 KRE / 4004 RJE / 4003 BNO

 

(2)–(5): odstavena BNO

odstavena BNO

odstavena BNO


Provoz v GVD: 2004/2005 | 2005/2006 | 2006/2007 | 2007/2008 | 2008/2009 | 2009/2010 | 2010/2011 | 2011/2012 | 2012/2013 | 2013/2014 | 2014/2015

Kliknutím zde se dostanete na vršek stránky