Přípojné vozy ř. Bdtn756 |
PŘEHLED ZMĚN NA TĚCHTO STRÁNKÁCH |
|
2009-11-20 | Popis GVD 2009/2010. Stav a události v GVD 2008/2009 umístěny pod zvláštní odkaz na konci stránky. |
2010-02-13 | Od 1. 2. 2010 nastaly drobné změny v TS 046 a TS 047. |
2010-04-27 | Vůz Bdtn756 304 je od 13. 4. 2010 odstaven - oprava MVY v DPOV Nymburk. |
2010-06-11 | Dnem 24. 5. 2010 obdrželo DKV Brno 3 vozy řady Bdtn756, a sice vozy 339, 340 a 341. Inventární počet vozů se zvýšil na 12 vozů. Na opravu MVY v DPOV Nymburk odjel vůz Bdtn756 307, odstaven je od 7. 6. 2010. Naopak provozní je po opravě PVY vůz Bdtn756 304. Od 13. 6. 2010 se počet zatrurnusovaných vozů zvýšil ze sedmi na devět. Vznikla nová turnusová skupina 049. |
2010-07-27 | Od 26. 7. 2010 je provozní vůz Bdtn756 307. |
2010-08-09 | Opravě PVY se v Nymburku podrobuje vůz Bdtn756 303 odstavený od 9. 8. 2010. |
2010-09-30 | Na opravu PVY se do Nymburku vydal další vůz Bdtn756 302, od 16. 9. 2010 je odstavený. |
2010-10-23 | Vozy Bdtn756 302 a 303 jsou zpět v provozu (od 1. 10. a 15. 10.), naopak na opravu PVY odjel vůz Bdtn756 305 odstavený od 18. 10. 2010. |
2010-11-28 | Vůz Bdtn756 306 je z důvodu opravy PVY od 22. 11. 2010 odstaven. |
Vozy řady Bdtn756 jsou rekonstruované vozy původní řady Baim. Vozy jsou původem z vagónky Studénka a pochází z let 1969-1970. Vozy byly později přeznačovány na řadu Bmnp a Bnp. Od roků 1994/1995 byly též vedeny jako řada 053. Od roku 2009 nesou vozy označení Bdtn756 a číselné označení 50 54 21-29.
Rekonstrukce vozů se ujaly KOS Krnov a jako první byl v roce 2005 upraven vůz Btn755 053.072. Po úpravě obdržel označení Bdtn 054.240, tzn. s původním inventárním číslem (dříve byl označen 70 54 20-09 240). Dodávky vozů řady Bdtn756 do dep kolejových vozidel v současné době stále probíhají.
V DKV Brno se vozy této řady objevily v prosinci 2006. V GVD 2006/2007 i 2007/2008 byly turnusovány 4 vozy, v minulém GVD 2008/2009 počet turnusovaných vozů vzrostl na 7 vozů. V GVD 2009/2010 bylo zaturnusováno nejprve rovněž 7 vozů, avšak od 13. 6. 2010 se počet zvýšil na 9 vozů; inventární počet činí 12 vozů (do 23. 5. 2010 se jednalo o 9 vozů). Začátkem roku 2010 se očekával příchod 3 vozů v nátěru "Najbrt", tyto však byly dodány až 24. 5. 2010 a jsou určeny do souprav s obdobně natřenými vozy řad 854 a ABfbrdtn795.
PS Horní Heršpice
Původní označení | Rok/výr. číslo | Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
Baim 70 54 20-09 217-7 | 1970/71472 | Bdtn756 50 54 21-29 302-6 | později Btn 053.017 // Btn755 053.017 // Bdtn 95 54 5 054 217-5 | 2010-10-01 |
Baim 70 54 20-09 248-2 | 1970/71503 | Bdtn756 50 54 21-29 303-4 | později Btn 053.077 // Btn755 053.077 // Bdtn 95 54 5 054 248-0 | 2010-08-09 |
Baim 70 54 20-09 236-7 | 1970/71491 | Bdtn756 50 54 21-29 304-2 | později Btn 053.021 // Bdtn 95 54 5 054 236-5 | 2010-06-10 |
Baim 70 54 20-09 222-7 | 1970/71477 | Bdtn756 50 54 21-29 305-9 | později Btn 053.019 // Bdtn 95 54 5 054 222-5; odstaven - oprava PVY v DPOV Nymburk | 2010-10-18 |
Baim 70 54 20-09 286-2 | 1970/71878 | Bdtn756 50 54 21-29 306-7 | později Btn 053.040 // Btn755 053.040 // Bdtn 95 54 5 054 286-0; odstaven - oprava PVY v DPOV Nymburk | 2010-11-22 |
Baim 70 54 20-09 303-5 | 1970/71895 | Bdtn756 50 54 21-29 307-5 | později Btn 053.026 // Bdtn 95 54 5 054 303-3 | 2010-07-26 |
Baim 70 54 20-09 256-5 | 1970/71511 | Bdtn756 50 54 21-29 316-6 | později Btn 053.082 // Btn755 053.082 // Bdtn 95 54 5 054 256-3 | 2009-01-17 |
Baim 70 54 20-09 274-8 | 1970/71866 | Bdtn756 50 54 21-29 317-4 | později Bnp 053.274-7 ZSSK // Bdtn 95 54 5 054 274-6; ex ZSSK; | 2009-01-17 |
Baim 70 54 20-09 283-9 | 1970/71875 | Bdtn756 50 54 21-29 318-2 | později Bnp 053.283-8 ZSSK // Bdtn 95 54 5 054 283-7; ex ZSSK; | 2009-01-17 |
Baim 70 54 20-09 246-6 | 1970/71501 | Bdtn756 50 54 21-29 339-8 | později Btn 053.076 // Btn755 053.076 // Btn755 50 54 21-29 029-5; nátěr "Najbrt" | 2010-05-24 |
Baim 70 54 20-09 298-7 | 1970/71890 | Bdtn756 50 54 21-29 340-6 | později Btn 053.045 // Btn755 053.045 // Btn755 50 54 21-29 056-8; nátěr "Najbrt" | 2010-05-24 |
Baim 70 54 20-09 209-4 | 1969/71464 | Bdtn756 50 54 21-29 341-4 | později Btn 053.052 // Btn755 053.052 // Btn755 50 54 21-29 008-9; nátěr "Najbrt" | 2010-05-24 |
Sedm turnusovaných vozů je rozděleno do tří turnusových skupin 046 až 048. S přípojnými vozy řady Bdtn756 se můžeme setkat na tratích:
Oproti předchozímu GVD 2008/2009 tyto vozy pravidelně neuvidíme mezi Bojkovicemi a Vlárským průsmykem.
Turnusová skupina 046 představuje třídenní oběh vozů řady Bdtn756 zařazených do souprav sestavených z motorového vozu řady 854 + vozu řady Bdtn756 + řídícího vozu řady ABfbrdtn795. Soupravy jezdily na trati Brno - Jihlava, v jednom případě v úseku Brno - Bohutice, od 1. 2. 2010 se přestaly zajíždět do Bohutic a namísto toho zajíždí do Veselí nad Motavou. Motorový vůz jezdí v TS 846 a řídící vůz v TS 946. Oběhy přípojných vozů jsou totožné s oběhy řídících vozů dle TS 946.
Další 3 vozy řady Bdtn756 jezdí v turnusové skupině 047, tentokrát soupravy v řazení motorový vůz řady 854 + vůz řady Bdtn756 + řídící vůz řady ABfbrdtn795 jezdí mezi Brnem a Starým Městem u Uherského Hradiště, od 1. 2. 2010 v jednom případě zajíždí do Bohutic. Analogicky - motorový vůz jezdí v TS 847 a řídící vůz v TS 947. Oběhy přípojných vozů jsou totožné s oběhy řídících vozů dle TS 947.
Jeden vůz řady Bdtn756 obíhá na osobních a spěšných vlacích mezi Brnem a Bojkovicemi s motorovým vozem řady 854, jedná se o turnusovou skupinu 048:
Bdtn756 | |||
Den | Pracovní dny | Sobota | Neděle |
1. | Bo 4101 Uh / 12254 Su / 4307 By / 4308 Su / 4311 By / 4312 Su / 4315 By / 4316 Su / 1738 Bo | Bo 1721 Su / 1726 Bo / 1729 Su / 1732 Bo | Bo 1721 Su / 1726 Bo |
Od 13. 6. 2010 vznikla další turnusová skupina 049, jedná se o výkony pro dojici vozů řady Bdtn756 převzaté od vozů Bmx765. Vozy se pohybují od Tišnova po Staré Město u Uherského Hradiště:
2 x Bdtn756 | |||
Den | Pracovní dny | Sobota | Neděle |
1. | (1): Bo 4191 Ns / 4142 Bo / 4952 Km / 4953 Bo / 4964 Ti / 4959 Bo / 4151 Ns |
Bo 1723 Su / 1728 Bo / 1733 Su | Su 1724 Bo / 1725 Su / 1730 Bo |
Provoz přípojných vozů ř. 054 DKV Brno v GVD 2006/2007.