Motorové lokomotivy ř. 742
PŘEHLED ZMĚN NA TĚCHTO STRÁNKÁCH |
|
2007-11-04 | Popis GVD 2007/2008. Stav a události v GVD 2006/2007 umístěny pod zvláštní odkaz na konci stránky. |
2007-12-07 | Doplněna čísla lokomotiv nově spadající pod SOKV Ostrava - PJ Brno: 742.029, 085, 090, 114, 141, 142, 162, 177, 178, 180, 186, 198, 208, 212, 284 a 292. |
2007-12-16 | Provedeno rozdělení lokomotiv osobní dopravy do PJ. Lokomotiva 742.295 je od 1. 12. 2007 pronajata do ČD Cargo. Lokomotiva 742.044 je po opravě MH od 30. 11. 2007 opět v provozu. |
2008-01-18 | Opraveny oběhy v turnusové skupině platné od 9. 12. 2007. Doplněny turnusové skupiny 766 a 767, které pod SOKV Ostrava - PJ Brno přešly k datu 1. 1. 2008. |
2008-02-18 | Doplněna informace o zprovoznění lokomotivy 742.452 od 17. 12. 2007 po ukončení opravy MVY a dále o předání lokomotivy 742.295 do ČD Cargo od 12. 12. 2007. |
2008-03-10 | Ke dni 1. 3. 2008 byla lokomotiva 742.452 převedena z PJ Havlíčkův Brod do PJ Maloměřice. |
2008-03-28 | Upřesněno současné rozmístění lokomotiv řady 742 v osobní dopravě. |
2008-04-19 | Od 3. 4. 2008 je kvůli protočeným obručím odstavena lokomotiva 742.043. |
2008-05-26 | Lokomotiva 742.043 je po opravě pojezdu od 23. 5. 2008 opět v provozu. |
2008-06-13 | V souvislosti s nepřetržitou výlukou tratě Znojmo - Šatov dochází od 15. 6. 2008 ke změně v turnusové skupině 701. Dále dochází ke změnám v turnusových skupinách 705, 709, 710 a 772. Do Brna byla z Ostravy předisponována lokomotiva 742.239. |
2008-10-30 | Od začátku října probíhá nepřetržitá výluka úseku Znojmo - Olbramkostel; za účelem zbrojení a zálohování případných neschopných hnacích vozidel se lokomotivy 742.100 a 742.321 nachází "za výlukou", tzn. na trati Okříšky - Znojmo nad Olbramkostelem. |
2008-12-09 | Aktualizováno rozmístění lokomotiv ČD Cargo. |
2008-12-13 | Někdy v průběhu roku 2008 došlo k předisponování lokomotiv 742.239 do SOKV Ústí nad Labem - PJ Nymburk a 742.306 do SOKV Ostrava - PJ Ostrava. |
Kocour,
malý čmelák - to jsou přezdívky pro motorové lokomotivy ř. 742. Byly vyráběny v
letech 1977 až 1986 v ČKD Praha. V Kryšpínově číslovacím schématu nesly označení
T 466.2.
Vyrobeny byly lokomotivy T 466.2001 až T 466.2453 a T 466.2501 až T 466.2541.
Po odčlenění nákladní dopravy do dceřiné společnosti ČD Cargo se lokomotivy této řady rozdělily jak pro potřeby osobní dopravy, tak i nákladní dopravy. Osobní dopravě patří 14 lokomotiv a společnosti ČD Cargo (SOKV Ostrava - PJ Brno) 39 lokomotiv. V osobní dopravě je turnusována 1 lokomotiva, v nákladní dopravě 27 lokomotiv.
OSOBNÍ DOPRAVA
PJ Maloměřice
Původní označení | Rok/výr. číslo | Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
T 466.2014 |
1977/9977 | 92 54 2 742.014-4 | 2008-03-28 | |
T 466.2043 |
1977/10006 | 92 54 2 742.043-3 | 2008-05-23 | |
T 466.2044 |
1977/10007 | 92 54 2 742.044-1 | 2008-03-28 | |
T 466.2159 |
1979/10859 | 92 54 2 742.159-7 | 2008-03-28 | |
T 466.2321 |
1983/12755 | 92 54 2 742.321-3 | 2008-03-28 | |
T 466.2356 |
1983/12790 | 92 54 2 742.356-9 | odstavena pro závadu na spalovacím motoru, čeká na opravu MVY | 2006-03-23 |
T 466.2452 | 1986/ | 92 54 2 742.452-6 | 2008-03-28 |
Úloha lokomotiv řady 742 zařazených do osobní dopravě bude - předpokládám - spočívat zejména v zálohování motorových vozů a pro účely opatření vyvolaných výlukami.
Jeden "kocour" je zařazen do turnusu, a sice nepřetržitě v rámci pohotovosti (turnusová skupina 712).
742 | |||
Den | Pracovní dny | Sobota | Neděle |
1. | 0:00 - 24:00 Ma pohotovost | 0:00 - 24:00 Ma pohotovost | 0:00 - 24:00 Ma pohotovost |
PJ Znojmo
Původní označení | Rok/výr. číslo | Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
T 466.2100 |
1978/10497 | 92 54 2 742.100-1 | 2007-09-21 |
PJ Veselí nad Moravou
Původní označení | Rok/výr. číslo | Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
T 466.2076 |
1978/10473 | 92 54 2 742.076-3 | zpravidla záloha Veselí nad Moravou | 2008-03-28 |
T 466.2103 |
1978/10500 | 92 54 2 742.103-5 | zpravidla záloha Veselí nad Moravou | 2008-03-28 |
T 466.2320 |
1983/12754 | 92 54 2 742.320-5 | zpravidla záloha Břeclav | 2008-03-28 |
T 466.2402 |
1984/13170 | 92 54 2 742.402-1 | zpravidla záloha Břeclav | 2008-03-28 |
PJ Havlíčkův Brod
Původní označení | Rok/výr. číslo | Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
T 466.2047 |
1977/10010 | 92 54 2 742.047-4 | 2007-09-21 | |
T 466.2398 |
1984/ | 92 54 2 742.398-1 | 2007-09-21 |
NÁKLADNÍ DOPRAVA
PP Maloměřice
Původní označení | Rok/výr. číslo | Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
T 466.2085 |
1978/10482 | 92 54 2 742.085-4 | 2008-12-09 | |
T 466.2134 |
1979/10834 | 92 54 2 742.134-0 | 2007-09-21 | |
T 466.2158 |
1979/10858 | 92 54 2 742.158-9 | 2007-09-21 | |
T 466.2177 |
1979/10877 | 92 54 2 742.177-9 | 2007-09-21 | |
T 466.2180 |
1979/10880 | 92 54 2 742.180-3 | 2008-02-03 | |
T 466.2248 |
1982/12163 | 92 54 2 742.248-8 | 2007-09-21 | |
T 466.2250 |
1982/12165 | 92 54 2 742.250-4 | 2007-09-21 | |
T 466.2251 |
1982/12166 | 92 54 2 742.251-2 | 2007-09-21 | |
T 466.2284 |
1982/12199 | 92 54 2 742.284-3 | 2008-02-03 | |
T 466.2292 |
1983/12726 | 92 54 2 742.292-6 | 2007-12-07 | |
T 466.2295 |
1983/12729 | 92 54 2 742.295-9 | 2007-12-11 | |
T 466.2426 |
1986/14227 | 92 54 2 742.426-0 | 2007-09-21 | |
T 466.2427 |
1986/14228 | 92 54 2 742.427-8 | 2007-09-21 | |
T 466.2428 | 1986/14229 | 92 54 2 742.428-6 | 2007-09-21 |
Dvě dvojice "kocourů" zapojených do
vícenásobného řízení jsou zařazeny do turnusové skupiny
701,
což byly do 14. 6. 2008 výkony mezi Brnem a Znojmem, Znojmem a rakouským Retzem a Znojmem a
Havlíčkovým Brodem na vlacích Rn a Pn. Od
15. 6. 2008 v souvislosti s nepřetržitou
výlukou tratě Znojmo - Šatov došlo ke
změně, vyznačené barevně.
Do 14. 6. 2008:
2 x 742 | |||
Den | Pracovní dny | Sobota | Neděle |
1. | 3:01 Ma 62218 Zo / 8:05 44053 Re / 9:50 44052 Zo / 13:13 44055 Re / 16:55 44056 Zo / 17:58 Lv Ja / 21:21 52243 Zo | 3:01 Ma 62218 Zo / 8:05 44053 Re / 9:50 44052 Zo / 13:13 44055 Re / 15:51 44054 Zo / 17:58 Lv Ja / 21:21 52243 Zo | 3:01 Ma 62218 Zo |
2. | 0:17 Zo 62230 Hb / 5:20 52241 Zo / 13:30 62217 Ma / 18:48 62220 Zo / 23:30 62219 Ma | 0:17 Zo 62230 Hb / 5:20 52241 Zo / 13:30 62217 Ma / 18:48 62220 Zo / 23:30 62219 Ma | 0:17 Zo 62230 Hb / 5:20 52241 Zo / 13:30 62217 Ma |
Od 15. 6. 2008:
2 x 742 | |||
Den | Pracovní dny | Sobota | Neděle |
1. | Zo 0:17 62230 Hb / 5:20 52241 Zo / 13:30 62217 Ma / 18:48 62220 Zo | Zo 0:17 62230 Hb / 5:20 52241 Zo / 13:30 62217 Ma / 18:48 62220 Zo | Zo 0:17 62230 Hb / 5:20 52241 Zo / 13:30 62217 Ma / 18:48 62220 Zo |
2 x 742 | |||
1a. | odklony vlaků (nasazuje se dle aktuální potřeby) | odklony vlaků (nasazuje se dle aktuální potřeby) | odklony vlaků (nasazuje se dle aktuální potřeby) |
Turnusová skupina 705 představuje výkon pro dispečerskou lokomotivu ř. 742 (změny od 15. 6. 2008 jsou vyznačeny barevně), lokomotiva by se měla vyskytovat zejména postrcích vlaků 52035 / 62210 / 52037 / 62212 mezi Maloměřicemi a Moravským Pískem:
742 | |||
Den | Pracovní dny | Sobota | Neděle |
1. |
(2) - (5): Ma 0:00 - 2:40, 12:00 - 24:00 dispečerská lokomotiva |
Ma
|
Ma
|
Turnusová skupina 709 představuje staniční zálohu ve Znojmě s vozbou nákladních vlaků do Hodonic a Moravských Budějovic; od 15. 6. 2008 přechází v pracovní dny obsluha Hodonic do TS 710 a výkon do Moravských Budějovic provádí dopoledne (změny od 15. 6. 2008 jsou vyznačeny barevně):
742 | |||
Den | Pracovní dny | Sobota | Neděle |
1. |
Zo 6:00 - 7:15 staniční záloha / 7:34 82452 Mo / 10:58 pk52241 Zo / 12:05 - 15:00 staniční záloha / 15:00 - 15:30 opravna vozů / 15:30 - 16:00 posun DKV |
|
odstavena ve Znojmě |
Staniční zálohu v ŽST Hrušovany nad Jevišovkou zajišťuje další lokomotiva ř. 742, vyjíždí odtud i na vlacích Mn do Božic u Znojma, Moravského Krumlova a Novosedel. Od 15. 6. 2008 tato lokomotiva najíždí do Hrušovan nad Jevišovkou (a zpět se vrací do) ze Znojma na vlacích Mn. Jedná se o turnusovou skupinu 710 (změny od 15. 6. 2008 jsou vyznačeny barevně):
742 | |||
Den | Pracovní dny | Sobota | Neděle |
1. |
Zo 3:25 92051 Hodonice / 4:26 92050 Zo / 5:30 82041
Hs |
odstavena
|
odstavena
|
PP Břeclav
Původní označení | Rok/výr. číslo | Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
T 466.2079 |
1978/10476 | 92 54 2 742.079-7 | 2007-09-21 | |
T 466.2107 |
1978/10504 | 92 54 2 742.107-6 | 2007-09-21 | |
T 466.2208 |
1980/11667 | 92 54 2 742.208-2 | 2007-12-07 | |
T 466.2503 |
1983/12798 | 92 54 2 742.370-0 | odstavena po střetu na přejezdu | 2007-09-21 |
PP Veselí nad Moravou
Původní označení | Rok/výr. číslo | Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
T 466.2090 |
1978/10487 | 92 54 2 742.090-4 | 2007-12-07 | |
T 466.2114 |
1978/10511 | 92 54 2 742.114-2 | 2007-12-07 | |
T 466.2141 |
1979/10841 | 92 54 2 742.141-5 | 2007-12-07 | |
T 466.2142 |
1979/10842 | 92 54 2 742.142-3 | 2007-12-07 | |
T 466.2162 |
1979/10862 | 92 54 2 742.162-1 | 2007-09-21 | |
T 466.2198 |
1980/11657 | 92 54 2 742.198-5 | 2007-12-07 | |
T 466.2247 |
1982/12162 | 92 54 2 742.247-0 | 2007-09-21 | |
T 466.2328 |
1983/12762 | 92 54 2 742.328-8 | 2007-09-21 | |
T 466.2329 |
1983/12763 | 92 54 2 742.329-6 | 2007-09-21 | |
T 466.2345 |
1983/12779 | 92 54 2 742.345-2 | 2007-09-21 | |
T 466.2346 | 1983/12780 | 92 54 2 742.346-0 | 2007-09-21 |
Ve Veselí nad Moravou je pro "kocoury" postavena 7denní turnusová skupina 761:
742 | |||
Den | Pracovní dny | Sobota | Neděle |
1. | Ot 3:30 81031 LnD / 6:00 - 21:30 posun / 22:50 81034 Ot | Ot 3:30 81041 LnD / 5:27 73026 Ot / 6:25 41329pk LnD / 7:30 - 21:30 posun / 22:50 81034 Ot | Ot 5:33 81039 LnD / 9:30 - 21:30 posun / 22:50 81034 Ot |
2. | Ot 9:30 81081 vleč. km 4,051 / 10:15 81080 Ot / 11:32 81035 LnD / 12:52 81030 Ot / 14:10 - 18:00 staniční posun / 19:29 54123 LnD / 20:58 73038 Zl / 22:49 51660 Ot | Ot 8:29 pk54121 LnD / 9:51 73034 Ot / 11:32 81035 LnD / 12:52 81030 Ot / 14:10 - 18:00 staniční posun / 21:21 73031 Zl / 22:49 51660 Ot | Ot 19:29 41311 LnD / 20:58 73038 Zl / 22:49 51660 Ot |
3. | Ot 2:55 67161 Zl / 3:33 73030 Ot / 4:45 Lv Su / 5:43 91024 Nd / 6:10 91025 Su / 6:30 - 8:10 staniční záloha / 8:53 56101 Ub / 11:10 - 13:15 staniční záloha / 13:31 81020 Ku / 16:53 81200 Vi / 19:10 - 20:00 staniční záloha / 21:33 62238 Bž | Ot 2:55 67161 Zl / 3:33 73030 Ot / 4:45 Lv Su / 7:00 - 8:10 staniční záloha / 8:53 56101 Ub / 10:20 81029 Bj / 11:10 - 13:15 staniční záloha / 13:31 81020 Ku / 16:53 81200 Vi / 19:10 - 20:00 staniční záloha / 21:33 62238 Bž | Ot 2:55 67161 Zl / 3:33 73030 Ot / 4:45 Lv Vi / 20:40 Lv Ma / 23:10 pk62239 Bž |
4. | Bž 0:20 pk62239 Ky / 1:30 - 3:30 staniční záloha (2:40 - 3:10 82193 vleč. km 14,541) / 5:17 82441 Bq / 6:03 82440 Ky / 8:04 92440 Ni / 11:03 92441 Ky / 11:32 - 11:54 82195 vleč. km 14,541 / 12:00 - 14:45 staniční záloha / 15:08 82443 Vi / 18:49 62250 Bq / 19:47 62251 Mp / 20:37 62252 Ky / 22:47 pk62238 Bž | Bž 0:20 pk62239 Ky / 1:30 - 7:30 staniční záloha (2:40 - 3:10 82193 vleč. km 14,541) / 8:04 92440 Ni / 11:03 92441 Ky / 11:32 - 11:54 82195 vleč. km 14,541 / 12:00 - 14:45 staniční záloha / 15:08 82443 Vi / 18:49 62250 Bq / 19:47 62251 Mp / 20:37 62252 Ky / 22:47 pk62238 Bž | Bž 0:20 pk62239 Ky / 1:30 - 3:30 staniční záloha / 21:05 Lv Ma / 23:10 62239 Bž |
5. | Bž 0:20 62239 Vi / 7:00 - 7:45 staniční posun / 8:00 92101 Uoh / 8:36 91200 Vi / 9:40 82351 Vv / 11:38 82350 Vi / 15:14 82101 Ku / 16:56 81020 Su / 17:20 - 20:45 staniční záloha / 21:02 91207 Huš / 21:30 91206 Su / 21:45 - 22:30 staniční záloha / 23:19 61220 Ky | Bž 0:20 62239 Vi / 7:00 - 9:30 staniční záloha / 9:40 82351 Vv / 11:38 82350 Vi / 15:14 82101 Ku / 16:56 81020 Su / 17:20 - 20:45 staniční záloha / 21:02 91207 Huš / 21:30 91206 Su / 21:45 - 22:30 staniční záloha / 23:19 61220 Ky | Bž 0:20 62239 Vi / 20:16 Lv Su / 21:00 - 23:30 staniční záloha |
6. | Ky 0:45 61241 [v (1) Vi 1:45 jako Lv] Ot / 2:55 pk67161 Zl / 3:38 73030 Ot / 4:14 91031 Tlum / 5:02 91030 Ot / 8:29 52141 LnD / 9:25 91041 Vz / 10:22 91040 LnD / 10:58 51240 Ot / 12:00 Lv Su / 12:15 - 14:25 staniční posun / 15:02 81015 Ot | Ky 0:45 61241 Ot / 2:55 pk67161 Zl / 3:38 73030 Ot / 4:14 91031 Tlum / 5:02 91030 Ot / 6:25 41329 LnD / 7:40 73028 Ot / 8:29 52141 LnD / 10:58 51240 Ot / 12:00 Lv Su / 12:15 - 14:25 staniční posun / 15:02 81015 Ot | Ky 0:45 61241 / 2:55 pk67161 Zl / 3:38 73030 Ot / 8:29 52141 LnD / 13:56 41304 Ot / 15:29 pk41327 LnD / 16:48 73036 Ot |
7. | Ot 6:13 81033 Zl / 7:40 73032 Ot / 8:29 pk52141 LnD / 9:51 73034 Ot / 12:25 91034 Np / 13:05 91035 Ot / 16:57 81037 Zl / 17:51 81032 Ot / 19:29 pk54123 LnD / 21:42 51422 Ot | Ot 12:25 91034 Np / 13:05 91035 Ot / 16:57 81037 Zl / 17:51 81032 Ot / 19:53 73035 LnD / 21:42 51422 Ot | Ot 15:29 41327 LnD / 16:48 73036 Ot / 19:29 pk41311 LnD / 20:58 73038 Ot |
Od 1. 1. 2008 přešly pod PP Veselí nad Moravou výkony na trati mezi Kroměříží a Loukovem. Nová turnusová skupina 766 má dvoudenní oběh:
742 | |||
Den | Pracovní dny | Sobota | Neděle |
1. | Krom 6:40 72960 Kj / 7:54 91061 Krom / 8:15 72961 Hul / 9:59 81051 Bh / 11:10 81082 Hlin / 11:30 81083 Louk / 12:08 81050 Hul / 15:52 91060 Krom / 17:18 81057 Zbor / 18:10 81056 Krom / 19:06 81131 Hul / 19:30 - 21:10 staniční posun | odstavena v Kroměříži | Ot 4:45 Lv Vi / 20:16 Lv Hul |
2. | Hul 7:26 81130 Krom / 7:45 - 12:00 staniční posun (8:19 - 8:47 81087 Kotojedy) | Hul 7:26 81130 Krom / 7:40 72962 Kj / 8:54 91063 Krom / 9:00 - 11:00 staniční posun / 11:00 72963 Hul / 12:15 81053 Bh / 14:32 81052 Hul / 15:52 91060 Krom / 17:11 91065 Hul / 17:30 - 19:40 staniční posun / 19:55 Lv Ot | odstavena v Kroměříži |
Stejně jako TS 766, přešla pod PP Veselí nad Moravou i další turnusová skupina, a sice 767. Jedná se o jízdy dvojice "kocourů" na Skašov, po zimě by se mělo začít jezdit od 31. 3. 2008:
2 x 742 | |||
Den | Pracovní dny | Sobota | Neděle |
1. | Kj 5:50 81090 Skaš / 11:36 81091 Kj / 14:00 81092 Skaš / 15:10 81093 Kj | odstaveny v Kojetíně | odstaveny v Kojetíně |
PP Havlíčkův Brod
Původní označení | Rok/výr. číslo | Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
T 466.2029 |
1977/9992 | 92 54 2 742.029-2 | 2007-12-07 | |
T 466.2098 |
1978/10495 | 92 54 2 742.098-7 | 2007-09-21 | |
T 466.2172 |
1979/10872 | 92 54 2 742.172-0 | odstavena - oprava MH v CZ LOKO Česká Třebová | 2007-09-21 |
T 466.2178 |
1979/10878 | 92 54 2 742.178-7 | 2007-09-21 | |
T 466.2179 |
1979/10879 | 92 54 2 742.179-5 | 2007-09-21 | |
T 466.2186 |
1980/11645 | 92 54 2 742.186-0 | 2007-12-07 | |
T 466.2189 |
1980/11648 | 92 54 2 742.189-4 | 2007-09-21 | |
T 466.2212 |
1980/11671 | 92 54 2 742.212-4 | 2008-02-03 | |
T 466.2334 |
1983/12768 | 92 54 2 742.334-6 | 2007-09-21 | |
T 466.2429 | 1986/ | 92 54 2 742.429-4 | 2007-09-21 |
Mezi Havlíčkovým Brodem a Ždírcem nad Doubravou je doprava nákladních vlaků Rn a Mn svěřena dvojici lokomotiv řady 742 v turnusové skupině 771:
2 x 742 | |||
Den | Pracovní dny | Sobota | Neděle |
1. | Hb 0:57 82340 ZnD / 2:38 82341 Hb / 4:42 57260 [v (3) a (5) 50238] ZnD / 6:04 72315 Hb / 7:45 82342 ZnD / 10:12 82343 Hb / 12:29 82344 ZnD / 14:04 82345 Hb / 16:52 82346 ZnD / 52039 [v (2) a (4) 52731] Hb | Hb 0:57 82340 ZnD / 2:38 82341 Hb / 4:42 57260 ZnD / 6:04 72315 Hb / 7:45 82342 ZnD / 10:12 82343 Hb / 12:29 82344 ZnD / 14:04 82345 Hb / 16:52 82346 ZnD / 52731 Hb | Hb 0:57 82340 ZnD / 2:38 82341 Hb / 4:42 50238 ZnD / 6:04 72315 Hb / 7:45 82342 ZnD / 10:12 82343 Hb / 12:29 82344 ZnD / 14:04 82345 Hb |
Další dvě lokomotivy dopravují v turnusové skupině 772 vlaky Mn a Rn. Ráno vyjedou spojené na vícenásobné řízení z Havlíčkova Brodu do Žďáru nad Sázavou. Zde se rozpojí; zatímco jedna lokomotiva obslouží Bystřici nad Pernštejnem, druhá zajede do Oslavice. Večer vyjedou - opět spojené na vícenásobné řízení do Kostelce u Jihlavy a zpět do Havlíčkova Brodu. Od 15. 6. 2008 nastává změna o sobotách; místo obsluhy Bystřice nad Pernštejnem se obsluhuje Vlkov u Tišnova (změny od 15. 6. 2008 jsou vyznačeny barevně):
742 |
|||
Den |
Pracovní dny |
Sobota |
Neděle |
1. |
Hb 5:05 př82141 Zd / 6:18 82161 Bp / 9:36 82160 Hb / 18:45 52243 Ja / 20:48 82661 Kos / 21:34 př82656 Hb |
Hb |
odstavena v Havlíčkově Brodě |
2. |
Hb 5:05 82141 Zd / 7:30 82187 Veselíčko / 8:27 82188 Zd / 9:12 82141 VM / 10:55 82093 Oslav / 11:51 82094 VM / 13:22 82140 Hb / 18:45 př52243 Ja / 20:48 př82661 Kos / 21:34 82656 Hb |
|
odstavena v Havlíčkově Brodě |
V turnusové skupině 773 jsou výkony na Mn do Zruče nad Sázavou:
742 | |||
Den | Pracovní dny | Sobota | Neděle |
1. | Hb 4:30 82500 Zruč / 11:49 85201 Hb | Hb 4:30 82500 Zruč / 11:49 85201 Hb | odstavena v Havlíčkově Brodě |
Staniční posun ve Ždírci nad Doubravou je svěřen lokomotivě řady 742 zařazené v turnusové skupině 776:
742 | |||
Den | Pracovní dny | Sobota | Neděle |
1. | ZnD 1:00 - 22:00
|
ZnD 1:00 - 22:00
|
ZnD 1:00 - 14:00
|
Podobně jako v TS 772, i v turnusové skupině 777 vyjedou z Havlíčkova Brodu dvě lokomotivy řady 742 spojené na vícenásobné řízení do Okříšek. Zde se rozdělí - jedna lokomotiva zamíří do Jemnice, druhá do Studence. Odpoledne se vrátí do Okříšek a odtud jedou spojené na vícenásobné řízení do Havlíčkova Brodu:
742 | |||
Den | Pracovní dny | Sobota | Neděle |
1. | Hb 2:54 82741 Mo / 10:00 82740 Jn / 11:07 82471 Mo / 12:40- 82470 Hb | Hb 2:54 82741 Ja / 21:28 82470 Hb | odstavena v Havlíčkově Brodě |
2. | Hb 2:54 př82741 Ok / 8:25 82725 Sd / 11:16 82724 Ok / 16:03 př82470 Hb | Hb 2:54 př82741 Ja / 21:28 př82470 Hb | odstavena v Havlíčkově Brodě |
Poslední lokomotiva ř. 742 operuje na provozním pracovišti v ŽST Horní Cerekev. Odtud provádí vozbu na vlacích Mn. Jedná se o turnusovou skupinu 794:
742 | |||
Den | Pracovní dny | Sobota | Neděle |
1. | (2) - (5): PŽ 0:25
82660 Hc a dále denně: Hc 4:25 82650 Pac / 10:10 82653 Hc / 12:40 82654 Obrat / 16:12 82657 Hc / 19:29 82656 Kos / 21:39 82661 PŽ |
PŽ 0:25 82660 Hc / 4:25 82650 Pac / 10:10 82653 Hc / 12:12 82652 Kos / 13:32 Lv Hc | odstavena v Horní Cerekvi |
V DKV Brno se již nevyskytují:
742.239 | ![]() |
||
Dne 10. 10. 2006 byl Pn 62920 veden dvojicí "kocourů" 742.306 a 742.251, vlak je zachycen mezi Našiměřicemi a Miroslaví. Autor snímku ing. Tomáš Kašpařík. |
Provoz lokomotiv ř. 742 DKV Brno v GVD 2003/2004.
Provoz lokomotiv ř. 742 DKV Brno v GVD 2004/2005.