PŘEHLED AKTUALIZACÍ |
|
---|---|
2021-11-21 | Popis GVD 2021/2022. |
2021-12-12 | Aktualizovány snímky elektrických jednotek 660.106, 660.108 a 660.109. |
2022-01-23 | "InterPanter" 660.101 odjel 9. 1. 2022 do šumperské ŠKODA PARS na vyvazovací obnovu R3, a je tak odstaven. Aktualizovány snímky elektrických jednotek 660.002, 660.103 a 660.109. |
2022-02-06 | Přiřazení vozidel ke střediskům údržby Oblastního centra údržby Východ (OCÚ Východ) je nahrazeno přiřazením vozidel k pracovištím provozu (PP) a strojním stanicím (SS) spadajících pod Regionální pracoviště provozu (RPP), jež jsou součástí Oblastního ředitelství osobní dopravy (OŘOD Východ). Ke dni 1. 2. 2022 nastala změna v TS 654. Aktualizován snímek elektrické jednotky 660.104. |
2022-02-20 | Aktualizován snímek elektrické jednotky 660.101. |
2022-03-20 | Ke dni 7. 3. 2022 došlo ke změně v turnusové skupině 654. Dnem 13. 3. 2022 byla zrušena turnusová skupina 653. Aktualizován snímek elektrické jednotky 660.001. |
2022-04-03 | V souvislosti s výlukou Brno hl. n. - Brno-Židenice (most Šámalova) došlo od 27. 3. 2022 v TS 652 a 654 k úpravě čísel vlaků. |
2022-04-18 | "InterPanter" 660.101 je od 8. 4. 2022 provozní. Na vyvazovací obnovu R3 odjela dne 11. 4. 2022 do ŠKODA PARS v Šumperku elektrická jednotka 660.103, a je tak odstavena. |
2022-06-05 | Ke dni 1. 6. 2022 došlo vlivem nepřetržité výluky Březová nad Svitavou - Svitavy plánované do 26. 8. 2022 ke změně v TS 652 a 654. Pro více závad je elektrická jednotka 660.101 od 12. 5. 2022 odstavena. |
2022-06-26 | Od 9. 6. 2022 je "InterPanter" 660.101 opět v provozu. |
2022-07-10 | Elektrická jednotka 660.103 je od 3. 7. 2022 provozní. |
2022-08-28 | Z důvodu závady na dvojkolí je elektrická jednotka 660.108 od 21. 8. 2022 odstavena. Aktualizován snímek elektrické jednotky 660.104. |
2022-09-11 | Od 29. 8. 2022 je z důvodu více závad odstaven "InterPanter" 660.104. Aktualizován snímek elektrické jednotky 660.104. |
2022-10-02 | "InterPanter" 660.108 je od 12. 9. 2022 provozní. |
2022-10-15 | Na vyvazovací obnovu R3 odjela do ŠKODA PARS v Šumperku dne 3. 10. 2022 elektrická jednotka 660.105, a je tak odstavena. Aktualizovány snímky elektrických jednotek 660.103 a 660.109. |
2022-11-06 | Aktualizovány snímky elektrických jednotek 660.002, 660.101 a 660.103. |
Pro dálkovou dopravu České dráhy v roce 2014 objednaly elektrické jednotky řady 660, které obdržely název InterPanter. Jedná se o obdobu dříve dodaných elektrických jednotek řad 640 a 650 s názvem RegioPanter pro regionální dopravu. Elektrické jednotky pro dálkovou dopravu jsou vyráběné ve dvou modifikacích jako jednotky třídílné a pětidílné.
Třídílné jednotky jsou jako celek označené řadou 660.0, jednotlivé vozy jsou označeny (za sebou) jako řada 660.0 + 662.0 + 661.0. Výrobce dodal celkem 4 jednotky řady 660.0. První dvě jednotky 660.001 a 660.002 jsou alokovány výhradně na relaci Brno - Břeclav - Olomouc, další dvě jednotky 660.003 a 660.004 jsou nasazeny na relaci Blansko - Česká Třebová - Praha (Brno - Havlíčkův Brod - Praha), ale mohou též "zaskočit" na relaci Brno - Břeclav - Olomouc.
V Regionálním pracovišti provozu Brno se nachází 4 jednotky, všechny 4 jsou turnusované. Ve srovnání s minulým GVD jsou inventární a turnusované počty elektrických jednotek stejné.
Původní označení |
Rok / výr. číslo |
Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
- |
2015/00457 |
94 54 1 660.001-9 |
|
2021-12-12 |
- |
2015/00458 |
94 54 1 662.001-7 |
|
2021-12-12 |
- |
2015/00459 |
94 54 1 661.001-8 |
|
2021-12-12 |
- |
2015/00460 |
94 54 1 660.002-7 |
|
2021-12-12 |
- |
2015/00461 |
94 54 1 662.002-5 |
|
2021-12-12 |
- |
2015/00462 |
94 54 1 661.002-6 |
|
2021-12-12 |
- |
2016/00548 |
94 54 1 660.003-5 |
|
2021-12-12 |
- |
2016/00549 |
94 54 1 662.003-3 |
|
2021-12-12 |
- |
2016/00550 |
94 54 1 661.003-4 |
|
2021-12-12 |
- |
2016/00551 |
94 54 1 660.004-3 |
|
2021-12-12 |
- |
2016/00552 |
94 54 1 662.004-1 |
|
2021-12-12 |
- |
2016/00553 |
94 54 1 661.004-2 |
|
2021-12-12 |
Elektrické jednotky řady 660.0 jezdí ve dvou turnusových skupinách 651 a 654. Ve srovnání s minulým GVD opouští vyloučený úsek Brno - Blansko a v Praze se místo na Smíchov jezdí do Vršovic. Nově se jednotka řady 660.0 (i když jen jednou týdně) ukáže i na trati Brno - Havlíčkův Brod - Kolín. Přehled tratí s pravidelným nasazením elektrických jednotek řady 660.0:
010 Česká Třebová - Kolín;
011 Kolín - Praha-Vršovice;
230 Havlíčkův Brod - Kolín;
250 Tišnov - Havlíčkův Brod;
251 Tišnov - Brno - Šakvice;
252 Šakvice - Břeclav;
260 Blansko - Česká Třebová;
270 Přerov - Olomouc;
330 Břeclav - Přerov.
Elektrické jednotky 660.001 a 660.002 jsou vedeny v turnusové skupině 651, což představuje vozební rameno Brno - Břeclav - Hodonín - Olomouc, tedy linku R13. Každá jednotka má svůj vlastní jednodenní oběh. Kromě pátečního R 829 a sobotního R 824 jezdí spojené spolu. Jízdu začínají v pracovní dny v Hodoníně, provedou obraty 828 / 803 / 812 / 811 / 804 / 829 a skončí zase v Hodoníně. Jedna jednotka zůstává v pátek po R 804 v Brně, druhá do Brna dojede v sobotu na R 824. Od února do května a od října do prosince se v neděli jednotkou řady 660.0 posiluje obrat 811 / 804 vedený jednotkou řady 660.1. Návoz obou jednotek z Brna do Hodonína na pondělní ráno se provádí v neděli večer, kdy jedou uzamčené na R 829, spojené s kmenovou jednotkou řady 660.1.
Další dva "InterPanteři" 660.003 a 660.004 se zapojují do provozu v turnusové skupině 654 na rameni Blansko - Česká Třebová - Praha, kde zajišťují vozbu rychlíků, ale i vybraných osobních vlaků na Pardubicku v pracovní dny brzy ráno nebo pozdě večer. V sobotu jsou "InterPanteři" odstavení. Provázání s brněnským PP Maloměřice se provádí v úterý jízdou na R 975 z Prahy přes Havlíčkův Brod do Brna a ve středu na R 976 z Brna zpět do Prahy (s upravenými čísly vlaků 96975 a 96976 od 27. 3. 2022). Po dobu nepřetržité výluky Březová nad Svitavou - Svitavy od 1. 6. do 26. 8. 2022 byly obraty odchylné.
Pro dálkovou dopravu České dráhy v roce 2014 objednaly elektrické jednotky řady 660, které obdržely název InterPanter. Jedná se o obdobu dříve dodaných elektrických jednotek řad 640 a 650 s názvem RegioPanter pro regionální dopravu. Elektrické jednotky pro dálkovou dopravu jsou vyráběné ve dvou modifikacích jako jednotky třídílné a pětidílné.
Pětidílné jednotky jsou jako celek označené řadou 660.1, jednotlivé vozy jsou označeny (za sebou) jako řada 660.1 + 662.1 + 064.1 + 662.2 + 661.1. Výrobce dodal celkem 10 jednotek řady 660.1. První čtyři jednotky 660.101 až 660.104 jsou alokovány výhradně na relaci Brno - Břeclav - Olomouc, navazující šestice "InterPanterů" 660.105 až 660.110 obíhá na relaci Blansko - Česká Třebová - Praha (Brno - Havlíčkův Brod - Praha), ale může též "zaskočit" na relaci Brno - Břeclav - Olomouc.
V Regionálním pracovišti provozu Brno se nachází 10 jednotek, turnusy jsou vytvořeny pro 7 z nich (do 12. 3. 2022 bylo turnusováno 8 jednotek). Ve srovnání s minulým GVD jsou inventární a turnusované počty elektrických jednotek stejné.
Původní označení |
Rok / výr. číslo |
Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
- |
2015/00452 |
94 54 1 660.101-7 |
|
2022-06-09 |
- |
2015/00453 |
94 54 1 662.101-5 |
|
2022-06-09 |
- |
2015/00454 |
94 54 1 064.101-9 |
|
2022-06-09 |
- |
2015/00455 |
94 54 1 662.201-3 |
|
2022-06-09 |
- |
2015/00456 |
94 54 1 661.101-6 |
|
2022-06-09 |
- |
2015/00502 |
94 54 1 660.102-5 |
|
2021-12-12 |
- |
2015/00499 |
94 54 1 662.102-3 |
|
2021-12-12 |
- |
2015/00501 |
94 54 1 064.102-7 |
|
2021-12-12 |
- |
2015/00500 |
94 54 1 662.202-1 |
|
2021-12-12 |
- |
2015/00503 |
94 54 1 661.102-4 |
|
2021-12-12 |
- |
2015/00504 |
94 54 1 660.103-3 |
|
2022-07-03 |
- |
2015/00505 |
94 54 1 662.103-1 |
|
2022-07-03 |
- |
2015/00506 |
94 54 1 064.103-5 |
|
2022-07-03 |
- |
2015/00507 |
94 54 1 662.203-9 |
|
2022-07-03 |
- |
2015/00508 |
94 54 1 661.103-2 |
|
2022-07-03 |
- |
2015/00509 |
94 54 1 660.104-0 |
odstavena - více závad |
2021-08-29 |
- |
2015/00510 |
94 54 1 662.104-7 |
odstavena - více závad |
2021-08-29 |
- |
2015/00511 |
94 54 1 064.104-3 |
odstavena - více závad |
2021-08-29 |
- |
2015/00512 |
94 54 1 662.204-9 |
odstavena - více závad |
2021-08-29 |
- |
2015/00513 |
94 54 1 661.104-1 |
odstavena - více závad |
2021-08-29 |
- |
2015/00514 |
94 54 1 660.105-8 |
odstavena - vyvazovací obnova R3 |
2022-10-03 |
- |
2015/00515 |
94 54 1 662.105-6 |
odstavena - vyvazovací obnova R3 |
2022-10-03 |
- |
2015/00516 |
94 54 1 064.105-0 |
odstavena - vyvazovací obnova R3 |
2022-10-03 |
- |
2015/00517 |
94 54 1 662.205-4 |
odstavena - vyvazovací obnova R3 |
2022-10-03 |
- |
2015/00518 |
94 54 1 661.105-7 |
odstavena - vyvazovací obnova R3 |
2022-10-03 |
- |
2016/00519 |
94 54 1 660.106-6 |
|
2021-12-12 |
- |
2016/00520 |
94 54 1 662.106-4 |
|
2021-12-12 |
- |
2016/00521 |
94 54 1 064.106-8 |
|
2021-12-12 |
- |
2016/00522 |
94 54 1 662.206-2 |
|
2021-12-12 |
- |
2016/00523 |
94 54 1 661.106-5 |
|
2021-12-12 |
- |
2016/00528 |
94 54 1 660.107-4 |
|
2021-12-12 |
- |
2016/00529 |
94 54 1 662.107-2 |
|
2021-12-12 |
- |
2016/00530 |
94 54 1 064.107-6 |
|
2021-12-12 |
- |
2016/00531 |
94 54 1 662.207-0 |
|
2021-12-12 |
- |
2016/00532 |
94 54 1 661.107-3 |
|
2021-12-12 |
- |
2016/00533 |
94 54 1 660.108-2 |
|
2022-09-12 |
- |
2016/00534 |
94 54 1 662.108-0 |
|
2022-09-12 |
- |
2016/00535 |
94 54 1 064.108-4 |
|
2022-09-12 |
- |
2016/00536 |
94 54 1 662.208-8 |
|
2022-09-12 |
- |
2016/00537 |
94 54 1 661.108-1 |
|
2022-09-12 |
- |
2016/00538 |
94 54 1 660.109-0 |
|
2021-12-12 |
- |
2016/00539 |
94 54 1 662.109-8 |
|
2021-12-12 |
- |
2016/00540 |
94 54 1 064.109-2 |
|
2021-12-12 |
- |
2016/00541 |
94 54 1 662.209-6 |
|
2021-12-12 |
- |
2016/00542 |
94 54 1 661.109-9 |
|
2021-12-12 |
- |
2016/00543 |
94 54 1 660.110-8 |
|
2021-12-12 |
- |
2016/00544 |
94 54 1 662.110-6 |
|
2021-12-12 |
- |
2016/00545 |
94 54 1 064.110-0 |
|
2021-12-12 |
- |
2016/00546 |
94 54 1 662.210-4 |
|
2021-12-12 |
- |
2016/00547 |
94 54 1 661.110-7 |
|
2021-12-12 |
Elektrické jednotky řady 660.1 jezdí v turnusových skupinách 650, 652 a 653. Ve srovnání s minulým GVD opouští vyloučený úsek Brno - Blansko, v Praze se místo na Smíchov jezdí do Vršovic a je vypuštěn obrat do Prahy-Radotína. Nově se jednotky řady 660.1 vyskytují na tratích Brno - Havlíčkův Brod - Kolín a Olomouc - Česká Třebová. Přehled tratí s pravidelným nasazením elektrických jednotek řady 660.1:
010 Česká Třebová - Kolín;
011 Kolín - Praha-Vršovice;
230 Havlíčkův Brod - Kolín;
250 Tišnov - Havlíčkův Brod;
251 Tišnov - Brno - Šakvice;
252 Šakvice - Břeclav;
260 Brno - Česká Třebová;
270 Přerov - Česká Třebová;
330 Břeclav - Přerov.
Turnusová skupina 650 je třídenní a jednotky 660.101 až 660.104 v ní obíhají na rychlících a spěšných vlacích mezi Brnem a Olomoucí přes Břeclav a Přerov. Jednotky jsou vedeny samostatně, pouze na sobotním R 824 a na nedělním obratu 811 / 804 (nedělní obrat v době dojíždění vysokoškoláků, tzn. únor až květen a říjen až prosinec) je jednotka řady 660.1 spojena s jednotkou řady 660.0. V neděli večer jedou na R 829 tři "InterPanteři" v řazení 660.1 + 660.0 + 660.0, přičemž třívozové jednotky jsou uzamčeny.
Čtyři "InterPanteři" z intervalu 660.105 až 660.110 obíhají s vlaky na rameni Blansko - Česká Třebová - Praha v turnusové skupině 652. Propojení s brněnským PP Maloměřice na provozní ošetření se provádí denně kromě neděle na obratu PHA 975 BNO / 976 PHA (s upravenými čísly vlaků PHA 96975 BNO / 96976 PHA od 27. 3. 2022). V neděli se jezdí na provozní ošetření do PP Olomouc, a to soupravově z České Třebové po vlaku 877, v pondělí ráno se "InterPanter" vrací soupravově zpět do České Třebové a pokračuje na Sp 1753 do Blanska. Po dobu nepřetržité výluky Březová nad Svitavou - Svitavy od 1. 6. do 26. 8. 2022 byly obraty odchylné.
Poslední osmý "InterPanter" prováděl posilové výkony v jednodenní turnusové skupině 653. Z Brna vyjíždel ve čtvrtek na R 976 přes Havlíčkův Brod do Prahy, v pátek a neděli byl nasazen na obrat 873 / 860 z Prahy do Blanska a zpět a v pondělí se vracel přes Havlíčkův Brod do Brna na R 975. Dnem 13. 3. 2022 byla tato turnusová skupina zrušena.
Provoz v GVD: 2014/2015 | 2015/2016 | 2016/2017 | 2017/2018 (DKV Brno) | 2017/2018 (OCÚ Východ) | 2018/2019 | 2019/2020 | 2020/2021