Logo

Z archivu

Po rekonstrukci stránek v roce 2010 se někde uvnitř nachází několik starších věcí, na které nevede odkaz z titulní stránky, případně sem odkládám věci novější. A právě jako šipka k těmto textům a obrázkům slouží tato stránka.

Řady vozidel ve vyjmenovaných střediscích údržby OCÚ Východ (dříve DKV Brno), které popisuji a je na ně odkaz na tutulní stránce, jsou v některých případech vedeny již od roku 2004. Proklikat se rok po roku zpátky není problém, vždy na konci stránky v příslušné řadě vozidel je odkaz na předchozí období GVD. V minulosti jsem však sledoval rovněž řady, které buď v DKV Brno skončily (např. motorové vozy řady 843) nebo přešly komplet pod ČD Cargo (např. lokomotivy řady 230). Odkazy na poslední "ročník" takovýchto řad vozidel přikládám (a na předchozí GVD se dá proklikat opět přes odkazy na konci stránky):

Elektrické lokomotivy řady 210

Elektrické lokomotivy řady 230

Elektrické lokomotivy řady 363

Motorové lokomotivy řady 708

Motorová lokomotivy řady 719

Motorové lokomotivy řady 731

Motorové vozy řady 830

Motorová jednotka řady 835

Motorové vozy řady 843

Motorové vozy řady 850

Řídicí vozy řady 943

Přípojné vozy řady 042

Přípojné vozy řady 043

Přípojné vozy řady 053

Zhruba od února 2002 do března 2005 jsem si tu a tam zapsal zajímavé odchylné řazení vlaků osobní dopravy, které jsem zpozoroval v Rosicích. Ani náhodou se nejedná o vyčerpávající přehled, uvádím ho zde spíš pro zajímavost. Odkaz je zde.

Jó, to bejvával Invex... aneb tisková zpráva z roku 2002 ;-)

V letní sezóně 2003 jezdil přes Brno rychlík Praha - Split "Jadran Expres". Jak vypadalo skutečné řazení si můžete prohlédnout zde.

Na podzim 2003 jsem sepsal několik postřehů o osobních vozech klasické stavby v domovské stanici Brno hlavní nádraží. Z dnešního pohledu jsou zajímavá čísla vozů řady Bh. Na závěr je připojena tabulka s přehledem tratí v Jihomoravském kraji a v kraji Vysočina, kde jezdí vlaky s vozy klasické stavby. Krátké povídání je na tomto odkaze.