PŘEHLED AKTUALIZACÍ |
|
---|---|
2018-12-02 | Popis GVD 2018/2019. |
2018-12-09 | Do stavu OCÚ Východ - SÚ Havlíčkův Brod bylo dnem 9. 12. 2018 převedeno z OCÚ Střed - SÚ Česká Třebová pět motorových jednotek 814.018+914.018, 814.019+914.019, 814.041+914.041, 814.048+914.048 a 814.049+914.049. |
2018-12-22 | Motorová jednotka 814.205+814.206 od 16. 12. 2018 opět vozí cestující. |
2019-01-06 | Od 4. 1. 2019 je provozní motorová jednotka 814.043+914.043. |
2019-01-20 | "Regionova" 814.019+914.019 je od 24. 12. 2018 po střetu se zvěří odstavena. |
2019-02-03 | Motorová jednotka 814.019+914.019 je od 24. 1. 2019 opet provozní. |
2019-03-03 | Z důvodu závady spalovacího motoru jsou odstaveny "Regionovy" 814.018+914.018 od 6. 2. 2019 a 814.197+914.197 od 20. 2. 2019. Odstavena je rovněž motorová jednotka 814.217+814.218 od 9. 2. 2019 pro závadu na tlumiči. |
2019-03-17 | Do provozu se vrátily motorové jednotky 814.018+914.018 (od 7. 3. 2019), 814.197+914.197 (od 10. 3. 2019) a 814.217+814.218 (rovněž od 10. 3. 2019). Doplněny snímky motorových jednotek 814.018+914.018, 814.019+914.019 a 814.048+914.048. |
2019-04-14 | Motorová jednotka 814.042+914.042 odjela 8. 4. 2019 do DPOV Veselí nad Moravou na opravu v rozsahu MVY, a je tak odstavena. |
2019-05-05 | Pro závadu na kolech je od 20. 4. 2019 odstavena "Regionova" 814.132+914.132. |
2019-05-19 | Od 11. 5. 2019 je zpět v provozu motorová jednotka 814.132+914.132. Do DPOV Veselí nad Moravou na opravu MVY odjela 13. 5. 2019 motorová jednotka 814.019+914.019 a je tak odstavena. |
2019-06-09 | Maloměřická motorová jednotka 814.198+914.198 je od 21. 5. 2019 deponována v SÚ Havlíčkův Brod. Na opravu MVY do DPOV Veselí nad Moravou odjela 5. 6. 2019 "Regionova" 814.043 a je tak odstavena. |
2019-06-23 | Motorová jednotka 814.042+914.042 od 17. 6. 2019 opět vozí cestující. |
2019-07-28 | Po období nepřetržité výluky Moravské Bránice - Moravský Krumlov / Ivančice od 2. 7. do 30. 8. 2019 je změněna TS 895. Pro závadu na převodovce jsou odstaveny dvě motorové jednotky: od 30. 6. 2019 jednotka 814.041+914.041 a od 6. 7. 2019 "Regionova" 814.198, tato byla o tři dny později převezena z Havlíčkova Brodu do Brna-Maloměřic. |
2019-08-18 | Do provozu se 3. 8. 2018 vrátila "Regionova" 814.198+914.198. Po opravě MVY (kombinovaně v DPOV Veselí nad Moravou a KOS Krnov) je od 7. 8. 2019 provozní "Regionova" 814.019+914.019. V Havlíčkově Brodě vypomáhá od 9. 8. 2019 maloměřická motorová jednotka 814.199+914.199. |
2019-09-01 | Z opravy MVY se vrátila "Regionova" 814.043+914.043, od 22. 8. 2019 opět vozí cestující. Motorová jednotka 814.199+914.199 se 28. 8. 2019 vrátila zpět z Havlíčkova Brodu do Maloměřic. |
2019-09-15 | Od 12. 9. 2019 je zpět v provozu motorová jednotka 814.041+914.041. |
2019-09-29 | V SÚ Maloměřice došlo k záměně jedné třídílné "Regionovy" s SÚ Olomouc. Motorová jednotka 814.239+814.240 v korporátním nátěru odjela 18. 9. 2019 do svého nového působiště v Olomouci, ve stavu SÚ Maloměřice byla naposledy 19. 9. 2019. Místo ní tentýž den přijela do Brna olomoucká "Regionova" 814.247+814.248, v SÚ Maloměřice je vedena od 20. 9. 2019. |
2019-10-20 | Došlo k další výměně motorových jednotek, tentokrát dvoudílných "Regionov". Do SÚ Šumperk odjela 30. 9. 2019 z Havlíčkova Brodu motorová jednotka 814.010+914.010 a naopak tentýž den přijela z SÚ Olomouc do Havlíčkova Brodu motorová jednotka 810.095+914.095. Motorová jednotka 814.018+914.018 je od 30. 9. 2019 po střetu se stromem odstavena, 18. 10. 2019 byla "kocourem" 742.452 přepravena do SÚ Znojmo na opravu. |
2019-11-03 | Od 1. 10. do 29. 11. 2019 nastala v turnusové skupině 882 přechodná změna. |
2019-11-17 | Motorová jednotka 814.018+914.018 je od 12. 11. 2019 zpět v provozu. |
2019-12-01 | Z důvodu závady na nápravové převodovce je od 13. 11. 2019 odstavena "Regionova" 814.133+914.133. |
2019-12-15 | Odstavena je od 29. 11. 2019 pro závadu na WC "Regionova" 814.018. Od 6. 12. 2019 je zpět v provozu motorová jednotka 814.133+914.133. |
Motorové jednotky řady 814.0 jsou nedělitelné dvoudílné jednotky a sestávají z motorového vozu ř. 814 a řídicího vozu ř. 914. Motorové vozy vznikly rekonstrukcí motorových vozů ř. 810, řídicí vozy rekonstrukcí přípojných vozů ř. 010, 013 a 015 (mezitím přeznačených na ř. Btax780, Ddax784 a Bdtax785). Motorové jednotky dodala firma Pars nova a.s. ze Šumperka, jednotky obdržely obchodní název "Regionova" jako symbol vozidel dodávaných do jednotlivých regionů (krajů). První jednotka ř. 814.0 vznikla v roce 2005 a dodávky jednotek probíhaly do roku 2012. Zájemcům o dislokace jednotek, jejich popis a další informace doporučuji webové stránky www.regionovy.cz.
Ve stavu sledovaných střediscích údržby OCÚ Východ je 18 jednotek, a to v SÚ Maloměřice, Havlíčkův Brod, Veselí nad Moravou a nově Znojmo. Turnusováno je 13 jednotek. Ve srovnání s minulým stavem je inventární stav navýšen o 5 jednotek, turnusový počet o 4 jednotky.
Ve stavu SÚ Maloměřice se nachází 3 jednotky, z nichž 2 jsou turnusované.
Původní označení |
Rok / výr. číslo |
Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
M 152.0029 |
1976/77713 |
95 54 5 814.197-0 |
později 810.029 |
2019-03-10 |
Blm 70 54 24-29 807-7 |
1982/85609 |
95 54 5 914.197-9 |
později 010.242 a 50 54 24-29 385 |
2019-03-10 |
M 152.0494 |
1982/85727 |
95 54 5 814.198-8 |
později 810.494 a 811.494 |
2019-08-03 |
Blm 70 54 24-29 810-1 |
1982/85612 |
95 54 5 914.198-7 |
později 010.245 a 50 54 24-29 387 |
2019-08-03 |
M 152.0471 |
1981/84125 |
95 54 5 814.199-6 |
později 810.471 |
2019-08-09 |
Blm 70 54 24-29 311-0 |
1978/80060 |
95 54 5 914.199-5 |
MEDUŇKA; později 010.384 a 50 54 24-29 142 |
2019-08-28 |
Maloměřické "Regionovy" jsou pravidelně k vidění na stejných tratích, jako tomu bylo v minulém GVD:
260 Brno - Skalice nad Svitavou;
262 Skalice nad Svitavou - Velké Opatovice.
Pro maloměřické jednotky je sestavena dvoudenní turnusová skupina 803. "Regionovy" v ní zajišťují veškeré výkony na trati Skalice nad Svitavou - Velké Opatovice. Zbrojení a údržba probíhá v SÚ Maloměřice. Po celou sobotu a v neděli dopoledne je v provozu pouze jedna motorová jednotka.
Do SÚ Havlíčkův Brod je přiděleno 8 jednotek, z toho 6 je turnusovaných.
Původní označení |
Rok / výr. číslo |
Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
M 152.0132 |
1976/78642 |
95 54 5 814.018-8 |
později 810.132; odstavena - závada na WC |
2019-11-29 |
Blm 70 54 24-29 119-7 |
1976/77986 |
95 54 5 914.018-7 |
později 010.219; odstavena - závada na WC |
2019-11-29 |
M 152.0189 |
1977/79568 |
95 54 5 814.019-6 |
později 810.189 |
2019-08-07 |
Blm 70 54 24-29 476-1 |
1979/81559 |
95 54 5 914.019-5 |
později 010.134 |
2019-08-07 |
M 152.0072 |
1976/77756 |
95 54 5 814.041-0 |
později 810.072 |
2019-09-12 |
Blm 70 54 24-29 906-7 |
1983/85708 |
95 54 5 914.041-9 |
později 010.318 |
2019-09-12 |
M 152.0442 |
1981/84096 |
95 54 5 814.042-8 |
později 810.442; nátěr "Najbrt" |
2019-06-17 |
Blm 70 54 24-29 378-9 |
1979/81461 |
95 54 5 914.042-7 |
později 010.109; nátěr "Najbrt" |
2019-06-17 |
M 152.0308 |
1978/80547 |
95 54 5 814.043-6 |
později 810.308; nátěr "Najbrt" |
2019-08-22 |
Blm 70 54 24-29 845-7 |
1982/85647 |
95 54 5 914.043-5 |
později 010.312; nátěr "Najbrt" |
2019-08-22 |
M 152.0096 |
1976/78606 |
95 54 5 814.048-5 |
později 810.096 |
2018-12-09 |
Blm 70 54 24-29 409-2 |
1979/81492 |
95 54 5 914.048-4 |
později 010.152 |
2018-12-09 |
M 152.0423 |
1981/84077 |
95 54 5 814.049-3 |
později 810.423 |
2018-12-09 |
Blm 70 54 24-29 301-1 |
1978/80050 |
95 54 5 914.049-2 |
později 010.541 |
2018-12-09 |
M 152.0328 |
1978/80567 |
95 54 5 814.095-6 |
později 810.328 |
2019-09-30 |
Blm 70 54 24-29 557-8 |
1981/84180 |
95 54 5 914.095-5 |
později 010.583 |
2019-09-30 |
Pravidelný výskyt "Regionov" na jednotlivých tratích je ve srovnání s minulým GVD naprosto rozdílný. "Havlíčkobrodské" motorové jednotky řady 814 zcela opustily všechny tratě, na kterých byly dosud nasazovány kromě jedné, a sice tratě 238 Havlíčkův Brod - Pardubice. Naopak se jejich provoz rozšířil do pardubického teritoria. Tratě, na kterých jsou pravidelně nasazovány, jsou tyto:
010 Moravany - Přelouč;
015 Přelouč - Heřmanův Městec;
016 Holice - Chrudim;
238 Havlíčkův Brod - Pardubice hl. n.;
261 Žďárec u Skutče - Polička.
Havlíčkobrodské motorové jednotky jsou soustředěny do jediné šestidenní turnusové skupiny 843. Těžiště výkonů spočívá na trati z Havlíčkova Brodu do Pardubic. Z Pardubic zajede v pracovní dny do Heřmanova Městce na vlacích Os 25023 / 25028, z Pardubic do Holic zavítá rovněž v pracovní dny, a to na Os 5062, odkud pokračuje do Chrudimi jako Os 25045. V sobotu se objeví na trati Žďárec u Skutče - Polička na obratu 15353 / 5334.
V SÚ Veselí nad Moravou jsou umístěny 4 jednotky a 2 z nich jsou turnusované.
Původní označení |
Rok / výr. číslo |
Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
M 152.0401 |
1981/84055 |
95 54 5 814.103-8 |
později 810.401 |
2018-12-09 |
Blm 70 54 24-29 790-5 |
1982/85592 |
95 54 5 914.103-7 |
později 010.234 a 50 54 24-29 375 |
2018-12-09 |
M 152.0178 |
1977/79557 |
95 54 5 814.104-6 |
později 810.178 |
2018-12-09 |
Blm 70 54 24-29 306-0 |
1978/80055 |
95 54 5 914.104-5 |
později 010.381 a 50 54 24-29 137 |
2018-12-09 |
M 152.0214 |
1977/79593 |
95 54 5 814.132-7 |
později 810.214 |
2019-05-11 |
Blm 70 54 24-29 384-7 |
1979/81467 |
95 54 5 914.132-6 |
později 010.389 a 50 54 24-29 171 |
2019-05-11 |
M 152.0092 |
1976/78602 |
95 54 5 814.133-5 |
později 810.092 |
2019-12-06 |
Blm 70 54 24-29 435-7 |
1979/81518 |
95 54 5 914.133-4 |
později 010.221 a 50 54 24-29 195 |
2019-12-06 |
Pravidelné nasazení veselských motorových jednotek řady 814.0 se oproti minulému GVD nemění, můžeme je vidět na tratích:
340 Brno - Veselí nad Moravou - Uherské Hradiště;
341 Staré Město u Uherského Hradiště - Bylnice.
343 Veselí nad Moravou - Strážnice.
Těžiště výkonů turnusové skupiny 882, v které jsou zařazeny 2 jednotky řady 814.0, spočívá na trati Veselí nad Moravou - Uherské Hradiště a Staré Město u Uherského Hradiště - Bylnice. V pracovní dny ráno zajede do Kyjova na obratu 4106 / 4165, pak do Strážnice jako 2734 / 2737 a vyjíždí na "horní vláru". Kromě pátku končí odpoledne v Bylnici, v pátek jezdí až do večera a vrací se do Veselí nad Moravou. V druhém dni se celý den pohybuje opět na "horní vláře".
"Regionova", která se v pátek vrátí do Veselí nad Moravou, pokračuje večer jako Sp 1738 do Brna. Odtud vyjíždí v sobotu po půlnoci jako IRO (integrovaný rozvoz opilců) do Nesovic a zpět na obratu 4139 / 4140 a jako Os 4105 jede do Veselí nad Moravou. O víkendu se opět obě dvě jednotky pohybují východně od Veselí nad Moravou. Po dobu nepřetržité výluky Újezdec u Luhačovic - Bojkovice od 1. 10. do 29. 11. 2019 je oběh pouze jednodenní.
Ve stavu SÚ Znojmo jsou 3 jednotky a všechny 3 jsou turnusované. Umístění motorových jednotek řady 814.0 do SÚ Znojmo je novinkou.
Původní označení |
Rok / výr. číslo |
Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
M 152.0047 |
1976/77731 |
95 54 5 814.067-5 |
později 810.047 |
2018-12-09 |
Blm 70 54 24-29 213-8 |
1977/78951 |
95 54 5 914.067-4 |
později 010.517 |
2018-12-09 |
M 152.0246 |
1978/80485 |
95 54 5 814.068-3 |
později 810.246 |
2018-12-09 |
Blm 70 54 24-29 287-2 |
1978/80036 |
95 54 5 914.068-2 |
později 010.378 |
2018-12-09 |
M 152.0619 |
1984/87819 |
95 54 5 814.069-1 |
později 810.619 |
2018-12-09 |
Blm 70 54 24-29 228-4 |
1977/78966 |
95 54 5 914.069-0 |
později 010.458 |
2018-12-09 |
Znojemské "Regionovy" převzaly tu část bývalých havlíčkobrodských oběhů motorových jednotek řady 814, které směřovaly směrem na Znojmo a Miroslav, můžeme je vídat na tratích:
225 Jihlava město - Havlíčkův Brod;
240 Okříšky - Jihlava;
241 Znojmo - Okříšky;
244 Hrušovany nad Jevišovkou-Šanov - Miroslav;
246 Znojmo - Hrušovany nad Jevišovkou-Šanov;
248 Znojmo - Retz.
Pro znojemské motorové jednotky řady 814.0 je sestavena třídenní turnusová skupina 895. Jednotky zajišťují vozbu osobních vlaků na trati Znojmo - Okříšky. Mimo tuto trať zajíždí do Retzu na obratu 2275 / 2276 v pracovní dny a 2277 / 2278 kromě soboty. Na víkend odjede jedna "Regionova" na výkony Hrušovany nad Jevišovkou-Šanov - Miroslav. Večer o 2. turnusovém dni pokračuje denně na Os 24820 dále do Jihlavy, v sobotu a neděli až do Havlíčkova Brodu a zpět do Jihlavy na obratu 8378 / 8377. Kromě pátku a soboty se vrací na Os 4889 zpět do Okříšek, ve zbývajících dvou nocích zůstává nocovat v Jihlavě. V sobotu ráno do Okříšek najíždí jako Os 4863, v neděli napřed soupravově jako Sv 21917 do Jihlavy města a odtud veze Os 24805 do Znojma. V souvislosti s nepřetržitou výlukou Moravské Bránice - Moravský Krumlov / Ivančice konané v období 2. 7. - 30. 8. 2019 zabezpečuje "Regionova" o víkendech vozbu na rameni Moravský Krumlov - Hrušovany nad Jevišovkou-Šanov.
Ve sledovaných střediscích OCÚ Východ se již nevyskytují:
Původní označení |
Rok / výr. číslo |
Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
M 152.0164 |
1977/79543 |
95 54 5 814.010-5 |
později 810.164; nátěr "Najbrt" |
2019-10-01 |
Blm 70 54 24-29 112-2 |
1976/77979 |
95 54 5 914.010-4 |
později 010.217; nátěr "Najbrt" |
2019-10-01 |
Motorové jednotky řady 814.2 jsou nedělitelné třídílné jednotky a sestávají z motorového vozu ř. 814 na každém konci a vloženého vozu ř. 014 mezi nimi. Motorové vozy vznikly rekonstrukcí motorových vozů ř. 810 nebo 809, vložené vozy rekonstrukcí přípojných vozů ř. 010 (mezitím přeznačených na ř. Btax780). Motorové jednotky dodala společnost Pars nova a.s. Šumperk, jednotky obdržely obchodní název "Regionova" jako symbol vozidel dodávaných do jednotlivých regionů (krajů). První jednotka ř. 814.2 vznikla v roce 2007, poslední - šestadvacátou - ČD obdržely v roce 2010.
Ve sledovaných střediscích údržby OCÚ Východ se provozuje 10 jednotek, a sice v SÚ Maloměřice a SÚ Veselí nad Moravou. Do turnusů je zařazeno 8 jednotek. Početní stav je stejný jako v předešlém GVD.
V SÚ Maloměřice se nachází 6 jednotek řady 814.2, turnusovaných je 5.
Původní označení |
Rok / výr. číslo |
Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
M 152.0456 |
1981/84110 |
95 54 5 814.217-6 |
později 810.456 |
2019-03-10 |
Blm 70 54 24-29 562-8 |
1981/84185 |
95 54 5 014.009-5 |
později 010.142 |
2019-03-10 |
M 152.0013 |
1975/77697 |
95 54 5 814.218-4 |
později 810.013 |
2019-03-10 |
M 152.0023 |
1976/77707 |
95 54 5 814.219-2 |
později 810.023 |
2018-12-09 |
Blm 70 54 24-29 014-0 |
1976/77881 |
95 54 5 014.010-3 |
později 010.492 |
2018-12-09 |
M 152.0238 |
1977/79617 |
95 54 5 814.220-0 |
později 810.238 |
2018-12-09 |
M 152.0128 |
1976/78638 |
95 54 5 814.227-5 |
později 810.128 |
2018-12-09 |
Blm 70 54 24-29 183-3 |
1977/78921 |
95 54 5 014.014-5 |
později 010.337 |
2018-12-09 |
M 152.0169 |
1977/79548 |
95 54 5 814.228-3 |
později 810.169 |
2018-12-09 |
M 152.0170 |
1977/79549 |
95 54 5 814.233-3 |
později 810.170 |
2018-12-09 |
Blm 70 54 24-29 719-4 |
1982/85521 |
95 54 5 014.017-8 |
později 010.486 |
2018-12-09 |
M 152.0252 |
1978/80491 |
95 54 5 814.234-1 |
později 810.252 |
2018-12-09 |
M 152.0374 |
1981/84028 |
95 54 5 814.237-4 |
později 810.374 |
2018-12-09 |
Blm 70 54 24-29 512-3 |
1978/81595 |
95 54 5 014.019-4 |
později 010.005 |
2018-12-09 |
M 152.0085 |
1976/78595 |
95 54 5 814.238-2 |
později 810.085 |
2018-12-09 |
M 152.0606 |
1982/85839 |
95 54 5 814.247-3 |
později 810.606 |
2019-09-20 |
Blm 70 54 24-29 540-4 |
1981/84163 |
95 54 5 014.024-4 |
později 010.431 |
2019-09-20 |
M 152.0241 |
1978/80480 |
95 54 5 814.248-1 |
později 810.241 |
2019-09-20 |
Pro maloměřické jednotky jsou sestaveny turnusové skupiny 801 a 802. Ve srovnání s minulým GVD se jednotky nově vyskytují v úseku Brno - Blažovice - Holubice a Brno-Chrlice - Vyškov na Moravě, naopak opustily úsek Brno - Hrušovany u Brna:
250 Brno - Tišnov;
251 Tišnov - Žďár nad Sázavou;
260 Brno - Rájec-Jestřebí;
300 Brno-Chrlice - Vyškov na Moravě / Blažovice - Holubice;
340 Brno - Blažovice.
První turnusová skupina 801 je čtyřdenní. Tři dny se "Regionova" pohybuje na trati 251 Tišnov - Nedvědice - Žďár nad Sázavou a jeden den provádí na trati 250 v úseku Brno - Tišnov vozbu osobních vlaků v ranní a odpolední špičce; tyto vlaky se již nevlezou do Brna-Židenic, ani Brna hl. n., takže s cestujícími jezdí jen v úseku Brno-Lesná - Tišnov, a úsek mezi Brnem-Maloměřicemi a Brnem-Lesnou jezdí soupravově. Kromě toho se mezi Brnem a Tišnovem objeví ještě v noci z pátku na sobotu a ze soboty na neděli pro zajištění popůlnočního vlaku 4940. Na údržbu do Maloměřic jezdí z Tišnova v sobotu dopoledne "na otočku" a dále v sobotu v poledne, tato "Regionova" vyjíždí z Maloměřic zpět do Tišnova až v neděli odpoledne.
Vzhledem k roční nepřetržité výluce v ŽST Brno hl. n. je nově koncipována jednodenní turnusová skupina 802. V pracovní dny jezdí motorová jednotka pouze odpoledne, z Brna-Maloměřic jede soupravově do Brna-Králova Pole, odtud jako Os 14145 do Brna hl. n. a poté vykoná obraty do Rájce-Jestřebí na vlacích 4048 / 4049 / 4054 / 4055. V pondělí až čtvrtek tím práce končí. V pátek večer odjíždí "Regionova" na víkend na úsek Brno-Chrlice - Vyškov na Moravě, kde vystřídá "plechosysla" (viz TS 204) jezdícího zde v pracovní dny. Motorová jednotka vyjíždí z Brna-Maloměřic v pátek večer přes Blažovice do Holubic, odtud do Křenovic horního n. pro Os 24034 do Brna-Chrlic a Os 24035 do Vyškova na Moravě, následuje sobotní vozba osobních vlaků 24000 až 24035 a po něm odjíždí "Regionova" soupravově přes Blažovice na údržbu do Brna-Maloměřic, odkud se vrací v neděli nad ránem zpět soupravově do Vyškova na Moravě. Následuje nedělní vozba vlaků 24000 až 24043, načež motorová jednotka odjíždí jako Sv 24094 do Brna-Maloměřic. Obě soupravy, "plechosysel" 242 + Bdmtee275 + Bdmtee281 + Bfhpvee295 a "Regionova" 814.2, se potkají v pátek a neděli v Křenovicích horním nádraží v době 21:39–21:41 h.
V SÚ Veselí nad Moravou jsou umístěny 4 jednotky, z nich 3 jsou turnusované.
Původní označení |
Rok / výr. číslo |
Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
M 152.0095 |
1976/78605 |
95 54 5 814.205-1 |
později 810.095 |
2018-12-16 |
Blm 70 54 24-29 212-0 |
1977/78950 |
95 54 5 014.003-8 |
později 010.516 |
2018-12-16 |
M 152.0591 |
1982/85824 |
95 54 5 814.206-9 |
později 810.591 |
2018-12-16 |
M 152.0397 |
1981/84051 |
95 54 5 814.207-7 |
později 810.397 |
2018-12-09 |
Blm 70 54 24-29 116-3 |
1976/77983 |
95 54 5 014.004-6 |
později 010.218 |
2018-12-09 |
M 152.0488 |
1982/85721 |
95 54 5 814.208-5 |
později 810.488 |
2018-12-09 |
M 152.0614 |
1984/87814 |
95 54 5 814.209-3 |
později 810.614; odstavena - po násilném poškození (střet na přejezdu) |
2016-09-13 |
Blm 70 54 24-29 021-5 |
1976/77888 |
95 54 5 014.005-3 |
později 010.497; odstavena - po násilném poškození (střet na přejezdu) |
2016-09-13 |
M 152.0552 |
1982/85785 |
95 54 5 814.210-1 |
později 810.552 a 809.552; odstavena - po násilném poškození (střet na přejezdu) |
2016-09-13 |
M 152.0377 |
1981/84031 |
95 54 5 814.229-1 |
později 810.377 |
2018-12-09 |
Blm 70 54 24-29 728-5 |
1982/85530 |
95 54 5 014.015-2 |
později 010.405 |
2018-12-09 |
M 152.0211 |
1977/79590 |
95 54 5 814.230-9 |
později 810.211 |
2018-12-09 |
S veselskými motorovými jednotkami řady 814.2 se setkáváme na stejných tratích jako v minulém GVD:
340 Veselí nad Moravou - Uherské Hradiště;
341 Staré Město u Uherského Hradiště - Bylnice.
343 Vrbovce - Veselí nad Moravou - Hodonín.
Veselské třídílné "Regionovy" jsou zařazeny do třídenní turnusové skupiny 881. Oběhy jsou téměř stejné jako v minulém GVD, liší se drobným rozšířením výkonů v sobotu v úseku Uherské Hradiště - Staré Město u Uherského Hradiště.
Ve sledovaných střediscích OCÚ Východ se již nevyskytují:
Původní označení |
Rok / výr. číslo |
Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
M 152.0069 |
1976/77753 |
95 54 5 814.239-0 |
později 810.069; nátěr "Najbrt" |
2019-09-20 |
Blm 70 54 24-29 051-2 |
1976/77918 |
95 54 5 014.020-2 |
později 010.447; nátěr "Najbrt" |
2019-09-20 |
M 152.0388 |
1981/84042 |
95 54 5 814.240-8 |
později 810.388; nátěr "Najbrt" |
2019-09-20 |
Provoz v GVD: 2006/2007 | 2007/2008 | 2008/2009 | 2009/2010 | 2010/2011 | 2011/2012 | 2012/2013 | 2013/2014 | 2014/2015 | 2015/2016 | 2016/2017 | 2017/2018 (DKV Brno) | 2017/2018 (OCÚ Východ)