Motorové jednotky ř. 814 + vložené vozy ř. 014 / řídicí vozy ř. 914

PŘEHLED AKTUALIZACÍ

2020-11-22

Popis GVD 2020/2021.

2020-12-13

Z SÚ Havlíčkův Brod do SÚ Znojmo byly předány dvě "Regionovy" 814.042+914.042 a 814.071+914.071.

2020-12-23

Motorová jednotka 814.229+814.230 odjela 13. 12. 2020 zpět do Veselí nad Moravou. Dne 14. 12. 2020 došlo k dočasnému prohození "Regionov" 814.132+914.132 a 814.197+914.197 mezi SÚ Maloměřice a SÚ Znojmo. Zpět v provozu jsou od 17. 12. 2020 motorové jednotky 814.095+914.095 a 814.146+914.146. Aktualizován snímek motorové jednotky 814.048+914.048.

2021-01-10

"Regionova" 814.146+914.146 je od 19. 12. 2020 odstavena z důvodu závady na spalovacím motoru. Do svých SÚ se 6. 1. 2021 vrátily motorové jednotky 814.132+914.132 a 814.197+914.197. Doplněn snímek motorové jednotky 814.148+914.148 a aktualizovány snímky motorových jednotek 814.048+914.048 a 814.132+914.132

2021-01-24

Závada na spalovacím motoru je důvodem odstavení motorové jednotky 814.132+914.132 od 18. 1. 2021.

2021-02-07

Z důvodu vyvazovací obnovy je od 24. 1. 2021 odstavena motorová jednotka 814.205+814.206. "Regionova" 814.018+914.018 je odstavena od 25. 1. 2021 z důvodu závady na spalovacím motoru. Do provozu se vrátily "Regionovy" 814.146+914.146 (od 27. 1. 2021) a 814.132+914.132 (od 2. 2. 2021). Aktualizován snímek motorové jednotky 814.199+914.199.

2021-02-21

Aktualizován snímek motorové jednotky 814.199+914.199.

2021-03-21

Odstavená motorová jednotka 814.019+914.019 byla 22. 2. 2021 přepravena na opravu do šumperské Pars nova. Na vyvazovací obnovu R2 odjela 12. 3. 2021 do DPOV Veselí na Moravou "Regionova" 814.146+914.146, a je tak odstavena. Maloměřická "Regionova" 814.133+914.133 vypomáhá od 18. 3. 2021 v Havlíčkově Brodě. Aktualizován snímek motorové jednotky 814.227+814.228.

2021-04-04

Od 6. 4. 2021 je změněna TS 842. "Regionova" 814.049+914.049 je od 30. 3. 2021 opět provozní. Stejného dne došlo při jízdě Os 24806 před Moravskými Budějovicemi ke střetu motorové jednotky 814.067+914.067 s mechanismem zasahujícím do profilu, "Regionova" je odstavena.

2021-04-18

Odstavená "Regionova" 814.018+914.018 byla 8. 4. 2021 převezena do DPOV Veselí nad Moravou na vyvazovací obnovu R2. Od 12. 4. 2021 je opět provozní motorová jednotka 814.067+914.067. Z důvodu závady na spalovacím motoru je od 13. 4. 2021 odstavena motorová jednotka 814.133+914.133.

2021-05-02

Motorová jednotka 814.133+914.133 přejela 19. 4. 2021 do Brna-Maloměřic a od 25. 4. 2021 je zpět v provozu. Aktualizován snímek motorové jednotky 814.069+914.069.

2021-05-16

Do provozu se 24. 4. 2021 vrátila motorová jednotka 814.205+814.206 a naopak do odstavených přešla "Regionova" 814.207+814.208, podrobuje se vyvazovací obnově v DPOV Veselí nad Moravou. Aktualizován snímek motorové jednotky 814.069+914.069.

2021-06-06

Od 31. 5. 2021 nastala změna v turnusové skupině 842.

Motorové jednotky ř. 814.0

814 Motorové jednotky řady 814.0 jsou nedělitelné dvoudílné jednotky a sestávají z motorového vozu ř. 814 a řídicího vozu ř. 914. Motorové vozy vznikly rekonstrukcí motorových vozů ř. 810, řídicí vozy rekonstrukcí přípojných vozů ř. 010, 013 a 015 (mezitím přeznačených na ř. Btax780, Ddax784 a Bdtax785). Motorové jednotky dodala firma Pars nova a.s. ze Šumperka, jednotky obdržely obchodní název "Regionova" jako symbol vozidel dodávaných do jednotlivých regionů (krajů). První jednotka ř. 814.0 vznikla v roce 2005 a dodávky jednotek probíhaly do roku 2012. Zájemcům o dislokace jednotek, jejich popis a další informace doporučuji webové stránky www.regionovy.cz.

 

Ve stavu sledovaných střediscích údržby OCÚ Východ je 23 jednotek, a to v SÚ Maloměřice, Havlíčkův Brod a Znojmo. Turnusováno je 16 jednotek. Ve srovnání s minulým stavem se inventární počet motorových jednotek snížil o 3 jednotky, zaturnusovaný počet se snížil o 1 jednotku.

SÚ Maloměřice

Ve stavu SÚ Maloměřice se nachází 3 jednotky, z nichž 2 jsou turnusované. Inventární a zaturnusovaný počet motorových jednotek je ve srovnání s předešlým GVD stejný.


Původní označení

Rok / výr. číslo

Současné označení

Poznámka

Aktualizace

M 152.0619

1984/87819

95 54 5 814.069-1

později 810.619

2020-12-13

Blm 70 54 24-29 228-4

1977/78966

95 54 5 914.069-0

později 010.458 a 50 54 24-29 095

2020-12-13

M 152.0214

1977/79593

95 54 5 814.132-7

později 810.214

2021-02-02

Blm 70 54 24-29 384-7

1979/81467

95 54 5 914.132-6

později 010.389 a 50 54 24-29 171

2021-02-02

M 152.0092

1976/78602

95 54 5 814.133-5

později 810.092

2021-04-25

Blm 70 54 24-29 435-7

1979/81518

95 54 5 914.133-4

později 010.221 a 50 54 24-29 195

2021-04-25


Maloměřické "Regionovy" jsou zoběhovány v jedné turnusové skupině 803. Vidět je můžeme pravidelně na stejných tratích, jako tomu bylo v minulém GVD:

Pro maloměřické jednotky je sestavena dvoudenní turnusová skupina 803. "Regionovy" v ní zajišťují veškeré výkony na trati Skalice nad Svitavou - Velké Opatovice. Zbrojení a údržba probíhá v SÚ Maloměřice. Po celou sobotu a v neděli dopoledne je v provozu pouze jedna motorová jednotka.


SÚ Havlíčkův Brod

Do SÚ Havlíčkův Brod je přiděleno 13 jednotek, z toho 8 je turnusovaných. Inventární počet motorových jednotek ve srovnání s minulým GVD klesl o 3 jednotky, zaturnusovaný počet rovněž o 3 jednotky.


Původní označení

Rok / výr. číslo

Současné označení

Poznámka

Aktualizace

M 152.0132

1976/78642

95 54 5 814.018-8

později 810.132; odstavena - vyvazovací obnova R2

2021-04-08

Blm 70 54 24-29 119-7

1976/77986

95 54 5 914.018-7

později 010.219; odstavena - vyvazovací obnova R2

2021-04-08

M 152.0189

1977/79568

95 54 5 814.019-6

později 810.189; odstavena - po násilném poškození (střet se stromem)

2021-02-22

Blm 70 54 24-29 476-1

1979/81559

95 54 5 914.019-5

později 010.134; odstavena - po násilném poškození (střet se stromem)

2021-02-22

M 152.0072

1976/77756

95 54 5 814.041-0

později 810.072

2020-12-13

Blm 70 54 24-29 906-7

1983/85708

95 54 5 914.041-9

později 010.318

2020-12-13

M 152.0308

1978/80547

95 54 5 814.043-6

později 810.308; nátěr "Najbrt"

2020-12-13

Blm 70 54 24-29 845-7

1982/85647

95 54 5 914.043-5

později 010.312; nátěr "Najbrt"

2020-12-13

M 152.0096

1976/78606

95 54 5 814.048-5

později 810.096

2020-12-13

Blm 70 54 24-29 409-2

1979/81492

95 54 5 914.048-4

později 010.152

2020-12-13

M 152.0423

1981/84077

95 54 5 814.049-3

později 810.423

2021-03-30

Blm 70 54 24-29 301-1

1978/80050

95 54 5 914.049-2

později 010.541

2021-03-30

M 152.0328

1978/80567

95 54 5 814.095-6

později 810.328

2020-12-17

Blm 70 54 24-29 557-8

1981/84180

95 54 5 914.095-5

později 010.583 a 50 54 24-29 265

2020-12-17

M 152.0412

1981/84066

95 54 5 814.127-7

později 810.412

2020-12-13

Blm 70 54 24-29 144-5

1977/78882

95 54 5 914.127-6

později 010.369 a 50 54 24-29 056

2020-12-13

M 152.0074

1976/77758

95 54 5 814.135-0

později 810.074

2020-12-13

Blm 70 54 24-29 268-2

1978/80017

95 54 5 914.135-9

později 010.533 a 50 54 24-29 118

2020-12-13

M 152.0593

1982/85826

95 54 5 814.143-4

později 810.593

2020-12-13

Blm 70 54 24-29 291-4

1978/80040

95 54 5 914.143-3

později 010.537 a 50 54 24-29 132

2020-12-13

M 152.0146

1976/78656

95 54 5 814.146-7

později 810.146; odstavena - vyvazovací obnova R2

2021-03-12

Blm 70 54 24-29 469-6

1979/81552

95 54 5 914.146-6

později 010.130 a 50 54 24-29 213; odstavena - vyvazovací obnova R2

2021-03-12

M 152.0197

1977/79576

95 54 5 814.148-3

později 810.197

2020-12-13

Blm 70 54 24-29 257-5

1978/80006

95 54 5 914.148-2

později 010.528 a 50 54 24-29 114

2020-12-13

M 152.0129

1976/78639

95 54 5 814.169-9

později 810.129

2020-12-13

Blm 70 54 24-29 690-7

1981/84314

95 54 5 914.169-8

později 010.078 a 50 54 24-29 306

2020-12-13


Motorové jednotky řady 814 v SÚ Havlíčkův Brod jezdí ve dvou turnusových skupinách 842 a 843. Pravidelný výskyt "Regionov" na jednotlivých tratích se ve srovnání s minulým GVD mírně liší. "Havlíčkobrodské" motorové jednotky řady 814 opustily úsek Jihlava - Brno (resp. od 15. 6. 2020 jen úsek Jihlava - Zastávka u Brna), nově jsou nasazena na trati Havlíčkův Brod - Humpolec. Tratě, na kterých jsou pravidelně nasazovány, jsou tyto:

Pro pohyb motorových jednotek od Havlíčkova Brodu na severovýchod je sestavena pětidenní turnusová skupina 842. Těžiště výkonů spočívá na trati z Havlíčkova Brodu do Pardubic. Mimo tuto trať zajížděla v pracovní dny do 1. 4. 2021 "Regionova" z Pardubic do Holic na Os 5064 a dále z Holic do Chrudimi jako Os 25045. I nadále se v pracovní dny vyskytuje v úseku Žďárec u Skutče - Skuteč v rámci přímého vlaku Os 5341, do Žďárce u Skutče se vrací jako Os 15302 (od 6. 4. 2021 se jedná o Os 15356).
Od 31. 5. do 18. 11. 2021 probíhá nepřetržitá výluka v úseku Chrudim - Pardubice-Rosice nad Labem. "Regionovy" tak dočasně opouští úsek Chrudim - Pardubice hl. n. V sobotu se nově objeví v úseku Skuteč - Polička na obratu Chrudim - Polička a zpět pk5317 / 15351 / 5344.

 

Tři "Regionovy" jezdí v turnusové skupině 843. V pracovní dny motorová jednotka v 1. turnusový den vyjede z Havlíčkova Brodu ráno na dva obraty do Humpolce, odpoeldne na dva obraty do Hlinska v Čechách, následně pokračuje z Havlíčkova Brodu do Žďáru nad Sázavou a pozdě večer odjede do Velkého Meziříčí. Druhý den zajišťuje výkony na trati Křižanov - Studenec, načež se večer vrátí přes Žďár nad Sázavou do Havlíčkova Brodu. Třetí turnusový den ráno vykoná dva obraty do Ledče nad Sázavou a po zbytek dne "pendluje" mezi Havlíčkovým Brodem a Humpolcem.
O víkendech jedna motorová jednotka zabezpečuje obraty osobních vlaků mezi Havlíčkovým Brodem a Jihlavou městem, druhá jednotka brousí koleje mezi Křižanovem a Studencem a třetí "Regionova" jezdí na trati Havlíčkův Brod - Humpolec.


SÚ Znojmo

Ve stavu SÚ Znojmo je 7 jednotek, z nichž 6 je jich zaturnusovaných. Inventární počet motorových jednotek se oproti minulému GVD zvýšil o 2, zaturnusovaný počet motorových jednotek rovněž o 2. Navýšení je dáno převzetím výkonů na trati 240 z Jihlavy do Zastávky u Brna od SÚ Havlíčkův Brod.


Původní označení

Rok / výr. číslo

Současné označení

Poznámka

Aktualizace

M 152.0442

1981/84096

95 54 5 814.042-8

později 810.442; nátěr "Najbrt"

2020-12-13

Blm 70 54 24-29 378-9

1979/81461

95 54 5 914.042-7

později 010.109; nátěr "Najbrt"

2020-12-13

M 152.0047

1976/77731

95 54 5 814.067-5

později 810.047

2021-04-12

Blm 70 54 24-29 213-8

1977/78951

95 54 5 914.067-4

později 010.517

2021-04-12

M 152.0246

1978/80485

95 54 5 814.068-3

později 810.246

2020-12-13

Blm 70 54 24-29 287-2

1978/80036

95 54 5 914.068-2

později 010.378 a 50 54 24-29 128

2020-12-13

M 152.0171

1977/79550

95 54 5 814.071-7

později 810.171

2020-12-13

Blm 70 54 24-29 356-5

1978/80105

95 54 5 914.071-6

později 010.548 a 50 54 24-29 158

2020-12-13

M 152.0029

1976/77713

95 54 5 814.197-0

později 810.029

2021-01-06

Blm 70 54 24-29 807-7

1982/85609

95 54 5 914.197-9

později 010.242 a 50 54 24-29 385

2021-01-06

M 152.0494

1982/85727

95 54 5 814.198-8

později 810.494 a 811.494

2020-12-13

Blm 70 54 24-29 810-1

1982/85612

95 54 5 914.198-7

později 010.245 a 50 54 24-29 387

2020-12-13

M 152.0471

1981/84125

95 54 5 814.199-6

MEDUŇKA; později 810.471

2020-12-13

Blm 70 54 24-29 311-0

1978/80060

95 54 5 914.199-5

MEDUŇKA; později 010.384 a 50 54 24-29 142

2020-12-13


Znojemské "Regionovy" se ve srovnání s minulým GVD nově provozují na tratích Jihlava město - Havlíčkův Brod a Náměšť nad Oslavou - Zastávka u Brna. Znojemské motorové jednotky můžeme pravidelně vídat na tratích:

Pro znojemské motorové jednotky řady 814.0 je sestavena šestidenní turnusová skupina 895. Těžiště výkonů spočívá na tratích Znojmo - Okříšky a Jihlava - Zastávka u Brna. V pracovní dny je do provozu zapojeno všech 6 motorových jednotek. Tři jezdí na trati Znojmo - Okříšky a tři na trati Jihlava - Zastávka u Brna. Jedinou zajížďkou na jinou trať je je dopolední obrat JHL 8348 HBR / 8353 JHL ME / 8394 JHL. V nepracovní dny jsou v provozu pouze dvě motorové jednotky, obě jezdí na trati Znojmo - Okříšky.


814018

Mezi zastávkami Horka u Chrudimi a Vrbatův Kostelec byl dne 9. 4. 2020 zachycen vlak Sp 1457 řazený z "Regionovy" 814.018+914.018. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

814019

Motorové jednotky 814.019+ 914.019 a 814.137+914.137 jedoucí jako Os 5354 se dne 22. 11. 2019 blíží k Chrudimi zastávce. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

814041

Dne 7. 6. 2019 projíždí mezi Chrudimí zastávkou a Medlešicemi Os 5302 sestavený z "Regionovy" 814.041+914.041. Autor snímku David Prause.

814042

Po koleji 90 S opouští ŽST Havlíčkův Brod dne 14. 8. 2019 vlak Os 5578 sestavený z motorové jednotky 914.042 +814.042. Autor snímku Lukáš Růžička.


814043

"Regionova" 914.043+814.043 tažená lokomotivou 742.452 jedoucí jako Sv 11756 kolem zastávky Pohledští Dvořáci se vrací z opravy MVY provedené v DPOV Veselí nad Moravou do Havlíčkova Brodu. Autor snímku Lukáš Růžička.

914048

Dne 9. 4. 2020 byla zastávkami Bílek a Sobíňov zachycena motorová jednotka 914.048+814.048 jedoucí jako Os 5376. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

914049

V ŽST Pardubice-Rosice nad Labem mění dne 31. 5. 2019 směr jízdy Os 5302. Motorový vůz 810.540, který byl ze Slatiňan v čele vlaku je nyní na konci a do Pardubic hl. n. bude vlak ovládán z řídicího vozu "Regionovy" 914.049+814.049. Autor snímku David Prause.

814067

V ŽST Miroslav se dne 7. 12. 2019 setkala "Regionova" 814.067+ 914.067 která odtud odjede jako vlak Os 24506 do Hrušovan nad Jevišovkou-Šanova s vlakem Os 4408 z Brna sestaveného z řídicího vozu ABfbdrtn795 216 a motorového vozu 842.037. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.


914068

Motorová jednotka 814.068+ 914.068 dne 11. 5. 2019 v ŽST Stařeč jako Os 24814. Autor snímku Jan Zavadil.

914069

Dne 20. 9. 2020 stojí v ŽST Velké Opatovice "Regionova" 914.069+ 814.069, která odtud odjede jako Os 14715 do Skalice nad Svitavou. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

814.071+914.071

814095

Dne 26. 6. 2020 se v ŽST Havlíčkův Brod rozjíždí motorová jednotka 814.095+914.095 jedoucí jako Os 8749 do Žďáru nad Sázavou. Autor snímku František Bartoš.


814.127+914.127

814132

"Regionova" 914.132+814.132 je dne 6. 1. 2021 připravena v ŽST Okříšky k odjezdu do Třebíče jako vlak Sv 96681. Autor snímku jan Zavadil.

814133

V Újezdci u Luhačovic byla dne 14. 12. 2019 zachycena motorová jednotka 814.133+914.133 jedoucí jako Os 4341, vpravo se nachází Os 14311 v podobě "kvatra" 842.022. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

814.135+914.135


814.143+914.143

814.146+914.146

814148

Dne 28. 11. 2020 byla v ŽST Křižanov zachycena motorová jednotka 814.148+914.148 během obratu Os 24906 a 24907. Autor snímku Alan Butschek.

814.169+914.169


814197

Dne 14. 8. 2019 projíždí mezi zastávkou Cetkovice a ŽST Velké Opatovice Os 14712 sestavený z "Regionovy" 814.197+ 914.197. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

914198

Dne 14. 8. 2019 byla motorová jednotka 914.198+814.198 jedoucí jako Os 14717 zachycena mezi zastávkou Cetkovice a ŽST Šebetov. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

814199

"Regionova" 814.199+914.199 byla dne 13. 6. 2020 zachycena v Troubsku jedoucí jako Sv 11878 z Brna-Maloměřic do Znojma. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

 


 

Motorové jednotky ř. 814.2

814 Motorové jednotky řady 814.2 jsou nedělitelné třídílné jednotky a sestávají z motorového vozu ř. 814 na každém konci a vloženého vozu ř. 014 mezi nimi. Motorové vozy vznikly rekonstrukcí motorových vozů ř. 810 nebo 809, vložené vozy rekonstrukcí přípojných vozů ř. 010 (mezitím přeznačených na ř. Btax780). Motorové jednotky dodala společnost Pars nova a.s. Šumperk, jednotky obdržely obchodní název "Regionova" jako symbol vozidel dodávaných do jednotlivých regionů (krajů). První jednotka ř. 814.2 vznikla v roce 2007, poslední - šestadvacátou - ČD obdržely v roce 2010.

 

Ve sledovaných střediscích údržby OCÚ Východ se provozuje 9 jednotek, a sice v SÚ Maloměřice a SÚ Veselí nad Moravou. Do turnusů je zařazeno 8 jednotek. Inventární a zaturnusovaný počet motorových jednotek je ve srovnání s předešlým GVD stejný.

SÚ Maloměřice

V SÚ Maloměřice se nachází 5 motorových jednotek řady 814.2, všech 5 je turnusovaných. Oproti předešlému GVD nedošlo ke změně.


Původní označení

Rok / výr. číslo

Současné označení

Poznámka

Aktualizace

M 152.0456

1981/84110

95 54 5 814.217-6

později 810.456

2020-12-13

Blm 70 54 24-29 562-8

1981/84185

95 54 5 014.009-5

později 010.142

2020-12-13

M 152.0013

1975/77697

95 54 5 814.218-4

později 810.013

2020-12-13

M 152.0023

1976/77707

95 54 5 814.219-2

později 810.023

2020-12-13

Blm 70 54 24-29 014-0

1976/77881

95 54 5 014.010-3

později 010.492

2020-12-13

M 152.0238

1977/79617

95 54 5 814.220-0

později 810.238

2020-12-13

M 152.0128

1976/78638

95 54 5 814.227-5

později 810.128

2020-12-13

Blm 70 54 24-29 183-3

1977/78921

95 54 5 014.014-5

později 010.337

2020-12-13

M 152.0169

1977/79548

95 54 5 814.228-3

později 810.169

2020-12-13

M 152.0170

1977/79549

95 54 5 814.233-3

později 810.170

2020-12-13

Blm 70 54 24-29 719-4

1982/85521

95 54 5 014.017-8

později 010.486 a 50 54 24-29 325

2020-12-13

M 152.0252

1978/80491

95 54 5 814.234-1

později 810.252

2020-12-13

M 152.0374

1981/84028

95 54 5 814.237-4

později 810.374

2020-12-13

Blm 70 54 24-29 512-3

1978/81595

95 54 5 014.019-4

později 010.005 a 50 54 24-29 238

2020-12-13

M 152.0085

1976/78595

95 54 5 814.238-2

později 810.085

2020-12-13


Pro maloměřické jednotky jsou sestaveny turnusové skupiny 801 a 802. Ve srovnání s minulým GVD jezdí na stejných vozebních ramenech. Pravidelně je můžeme vidět na tratích:

První turnusová skupina 801 je čtyřdenní. V pracovní dny se tři dny "Regionova" pohybuje na trati 256 Tišnov - Nedvědice - Žďár nad Sázavou, v poslední den přechází ráno na obrat 4909 / 4912 Tišnov - Židlochovice - Brno a odpoledne zabezpečuje vozbu vlaků 4048 / 4049 / 4054 / 4055 / 4060 / 4061 mezi Brnem a Rájcem-Jestřebí; večer se vrací do Tišnova na vlaku 4668. O víkendech "Regionovy" jezdí na "staré tišnovce", odtud zavítají z pátka na sobotu a ze soboty na neděli do Brna aby odvezly popůlnoční spoj Brno - Tišnov. Na údržbu motorové jednotky jezdí soupravově jednak z Tišnova do Maloměřic (jedna jednotka v sobotu dopoledne 4675 / 14990, druhá jednotka do SÚ Maloměřice dorazí v sobotu dopoledne a odjíždí v neděli odpoledne 14991 // 14992) a jednak z Nového Města na Moravě do Havlíčkova Brodu v nocích z neděle na pondělí až do čtvrtka na pátek (14998 // 14997).

 

Čtvrtá motorová jednotka řady 814.2 jezdí v jednodenní turnusové skupině 802. V provozu je v pracovní dny a zajišťuje v ranní a odpolední špičce vozbu vlaků mezi Brnem a Rájcem-Jestřebí 4041 / 4044 / 4045 / 4052 / 4053 / 4058 / 4059 / 4062. V pondělí ráno najíždí do Skalice nad Svitavou soupravově jako Sv 14796, v pátek se soupravově vrací ze Skalice nad Svitavou do Brna-Maloměřic jako Sv 14797.


SÚ Veselí nad Moravou

V SÚ Veselí nad Moravou jsou umístěny 4 jednotky, turnusované jsou 3 z nich. Stav je ve srovnání s minulým GVD stejný.


Původní označení

Rok / výr. číslo

Současné označení

Poznámka

Aktualizace

M 152.0095

1976/78605

95 54 5 814.205-1

později 810.095

2021-04-24

Blm 70 54 24-29 212-0

1977/78950

95 54 5 014.003-8

později 010.516

2021-04-24

M 152.0591

1982/85824

95 54 5 814.206-9

později 810.591

2021-04-24

M 152.0397

1981/84051

95 54 5 814.207-7

později 810.397; odstavena - vyvazovací obnova

2021-05-10

Blm 70 54 24-29 116-3

1976/77983

95 54 5 014.004-6

později 010.218; odstavena - vyvazovací obnova

2021-05-10

M 152.0488

1982/85721

95 54 5 814.208-5

později 810.488; odstavena - vyvazovací obnova

2021-05-10

M 152.0614

1984/87814

95 54 5 814.209-3

později 810.614; nátěr "Najbrt"

2020-12-13

Blm 70 54 24-29 021-5

1976/77888

95 54 5 014.005-3

později 010.497; nátěr "Najbrt"

2020-12-13

M 152.0552

1982/85785

95 54 5 814.210-1

později 810.552 a 809.552; nátěr "Najbrt"

2020-12-13

M 152.0377

1981/84031

95 54 5 814.229-1

později 810.377

2020-12-13

Blm 70 54 24-29 728-5

1982/85530

95 54 5 014.015-2

později 010.405 a 50 54 24-29 331

2020-12-13

M 152.0211

1977/79590

95 54 5 814.230-9

později 810.211

2020-12-13


Veselské motorové jednotky řady 814.2 jsou vedeny v jediné turnusové skupině 881 a ve srovnání s minulým GVD jezdí na stejných vozebních ramenech. Pravidelné nasazení je na těchto tratích:

Veselské třídílné "Regionovy" jsou zařazeny do třídenní turnusové skupiny 881. Všechny jsou turnusované, pro případ odstavení některé z nich je v SÚ Veselí nad Moravou vedena záloha motorovými jednotkami řady 814.0. Motorové jednotky se pohybují na trati Vrbovce - Veselí nad Moravou - Hodonín. Objeví se i na trati Hodonín - Břeclav, a sice denně na pozdně večerním obratu 4268 / 4267 a dále o víkendech na ranním obratu 4250 / 4251.


814205

Dne 14. 8. 2017 byla "Regionova" 814.205+014.003+ 814.206 zachycena v ŽST Veselí nad Moravou jako Os 2716. Autor snímku David Prause.

814208

Motorová jednotka 814.207+ 014.004+814.208 dne 15. 12. 2018 v ŽST Sudoměřice nad Moravou jedoucí jako Os 2711. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

814209

Neradostný pohled na "Regionovu" 814.209+ 014.005+814.210 dne 14. 8. 2017 v PJ Veselí nad Moravou poškozenou při střetu na přejezdu mezi Vnorovy a Strážnicí v září 2016. Autor snímku David Prause.

814218

Mezi zastávkami Rozsochy a Rovné-Divišov projíždí dne 1. 8. 2019 motorová jednotka 814.218+ 014.009+814.217 jedoucí jako Os 14912. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.


814220

Motorová jednotka 814.220+ 014.010+814.219 mezi Kuřimí a Čebínem jako Os 4968 dne 17. 9. 2012. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

814227

Dne 30. 7. 2020 projíždí mezi ŽST Žďár nad Sázavou a Veselíčko motorová jednotka 814.227+ 014.014+814.228 jedoucí jako Os 14909. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

814230

V ŽST Veselí nad Moravou se nacházel 14. 8. 2017 vlak Os 2714 sestavený z jednotky 814.230+ 014.015+814.229. Autor snímku David Prause.

814233

"Regionova" 814.233+010.017 +814.234 projíždí dne 28. 4. 2019 jako Sv 14916 mezi ŽST Kuřim a zastávkou Čebín. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.


814237

V Štěpánovicích byla dne 1. 8. 2019 zachycena motorová jednotka 814.237+014.019+814.238 jedoucí jako Os 14907. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

 

 

 


Provoz v GVD: 2006/2007 | 2007/2008 | 2008/2009 | 2009/2010 | 2010/2011 | 2011/2012 | 2012/2013 | 2013/2014 | 2014/2015 | 2015/2016 | 2016/2017 | 2017/2018 (DKV Brno) | 2017/2018 (OCÚ Východ) | 2018/2019 | 2019/2020

Kliknutím zde se dostanete na vršek stránky