PŘEHLED AKTUALIZACÍ |
|
---|---|
2022-11-20 | Popis JŘ 2022/2023. |
2022-12-11 | Motorové jednotky 814.069+914.069 a 814.133+914.133 se vrátily z RPP Česká Třebová - PP Česká Třebová do RPP Brno - PP Maloměřice, přesné datum předání doplním. |
2022-12-27 | Do Brna se 24. 12. 2022 vrátila i třetí "Regionova" 814.132+914.132 jezdící v minulém JŘ pod RPP Česká Třebová - PP Česká Třebová, přesné datum předání doplním. Odstavené jsou motorové jednotky 814.169+914.169 od 12. 12. 2022 (závada na spalovacím motoru) a 814.018+914.018 od 19. 12. 2022 (najetí do stromu za jízdy Os 5316 mezi zastávkami Holetín a Vojtěchov). Dne 19. 12. 2022 se přesunula maloměřická "Regionova" 814.133+ 914.133 do SS Havlíčkův Brod na výpomoc. Zpět do provozu se 21. 12. 2022 vrátila motorová jednotka 814.148+914.148. |
2023-01-22 | "Regionova" 814.095+914.095 je od 27. 12. 2022 odstavena z důvodu závady na převodovce. Aktualizovány snímky motorových jednotek 814.018+914.018, 814.049+914.049, 814.205+814.206 a 814.207+814.208. |
2023-02-12 | Od 14. 1. 2023 je z důvodu závady na spalovacím motoru a převodovce odstavena "Regionova" 814.133+914.133. Motorová jednotka 814.169+ 914.169 je od 23. 1. 2023 provozní. Dne 2. 2. 2023 došlo mezi Znojmem a Olbramkostelem ke střetu "Regionovy" 814.071+914.071 jedoucí jako Os 24814 se stromem, jednotka je odstavena. Aktualizovány snímky motorových jednotek 814.205+814.206 a 814.207+814.208. |
2023-03-05 | Do provozu se vrátly "Regionovy" 814.018+914.018 (15. 2. 2023) a 814.095+914.095 (20. 2. 2023). Aktualizovány snímky motorových jednotek 814.205+814.206 a 814.207+814.208. |
2023-03-19 | Motorová jednotka 814.071+914.071 má trochu smůlu; po střetu se stromem začala 7. 3. 2023 opět jezdit s cestujícími, avšak 14. 3. 2023 se v Grešlovém Mýtě při jízdě Os 24836 střetla s automobilem, a je tak opět odstavena. Aktualizován snímek motorové jednotky 814.205+814.206. |
Motorové jednotky řady 814.0 jsou nedělitelné dvoudílné jednotky a sestávají z motorového vozu ř. 814 a řídicího vozu ř. 914. Motorové vozy vznikly rekonstrukcí motorových vozů ř. 810, řídicí vozy rekonstrukcí přípojných vozů ř. 010, 013 a 015 (mezitím přeznačených na ř. Btax780, Ddax784 a Bdtax785). Motorové jednotky dodala firma Pars nova a.s. ze Šumperka, jednotky obdrely obchodní název "Regionova" jako symbol vozidel dodávaných do jednotlivých regionů (krajů). První jednotka ř. 814.0 vznikla v roce 2005 a dodávky jednotek probíhaly do roku 2012. Zájemcům o dislokace jednotek, jejich popis a další informace doporučuji webové stránky www.regionovy.cz.
V Regionálním pracovišti provozu Brno je 24 jednotek, a to v pracovišti provozu Maloměřice, strojní stanici Havlíčkův Brod a Znojmo. Turnusováno je 15 jednotek. Ve srovnání s minulým JŘ se "Regionovy" vrátily po roční nepřetrité výluce Brno - Blansko z RPP Česká Třebová - PP Česká Třebová zpět do PP Maloměřice; inventární počet stoupl o 3 motorové jednotky, turnusovaný počet stoupl o jednu motorovou jednotku.
Ve stavu PP Maloměřice se nachází 2 motorové jednotky, z nich 1 je zapojená do turnusu.
Původní označení |
Rok / výr. číslo |
Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
M 152.0619 |
1984/87819 |
95 54 5 814.069-1 |
později 810.619 |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 228-4 |
1977/78966 |
95 54 5 914.069-0 |
později 010.458 a 50 54 24-29 095 |
2022-12-11 |
M 152.0214 |
1977/79593 |
95 54 5 814.132-7 |
později 810.214 |
2022-12-24 |
Blm 70 54 24-29 384-7 |
1979/81467 |
95 54 5 914.132-6 |
později 010.389 a 50 54 24-29 171 |
2022-12-24 |
M 152.0092 |
1976/78602 |
95 54 5 814.133-5 |
později 810.092; deponie SS Havlíčkův Brod; odstavena - závada na spalovacím motoru a převodovce |
2023-01-14 |
Blm 70 54 24-29 435-7 |
1979/81518 |
95 54 5 914.133-4 |
později 010.221 a 50 54 24-29 195; deponie SS Havlíčkův Brod; odstavena - závada na spalovacím motoru a převodovce |
2023-01-14 |
Maloměřické "Regionovy" jsou pravidelně k vidění na stejných tratích, jako tomu bylo před zahájením roční nepřetrité výluky Brno - Blansko v minulém JŘ:
260 Brno - Skalice nad Svitavou;
262 Skalice nad Svitavou - Velké Opatovice.
Pro maloměřické motorové jednotky řady 814.0 je sestavena jednodenní turnusová skupina 851 pro zajištění vozby na trati Skalice nad Svitavou - Velké Opatovice. Zbrojení a údrba probíhá v Brně-Maloměřicích, v úseku Brno - Skalice nad Svitavou jezdí bez cestujících soupravově. Z Brna-Maloměřic "Regionova" vyjídí jako Sv 14790 v pracovní dny v 03:47 h a Sv 14794 v neděli v 14:02 h. Zpět do Brna-Maloměřic se vrací jako Sv 14795 v pondělí a čtvrtek na 23:32 h po vlaku Os 14742, Sv 14743 v pátek na 23:53 h po vlaku Os 14743 a jako Sv 14793 v neděli na 22:42 h po vlaku Os 14742.
Do SS Havlíčkův Brod je přiděleno 13 jednotek, z toho 8 je turnusovaných. Inventární i zaturnusovaný počet jednotek je ve srovnání s minulým JŘ stejný.
Původní označení |
Rok / výr. číslo |
Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
M 152.0132 |
1976/78642 |
95 54 5 814.018-8 |
později 810.132; nátěr Pardubického kraje |
2023-02-15 |
Blm 70 54 24-29 119-7 |
1976/77986 |
95 54 5 914.018-7 |
později 010.219; nátěr Pardubického kraje |
2023-02-15 |
M 152.0189 |
1977/79568 |
95 54 5 814.019-6 |
později 810.189; nátěr Pardubického kraje |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 476-1 |
1979/81559 |
95 54 5 914.019-5 |
později 010.134; nátěr Pardubického kraje |
2022-12-11 |
M 152.0072 |
1976/77756 |
95 54 5 814.041-0 |
později 810.072; nátěr Kraje Vysočina (?) |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 906-7 |
1983/85708 |
95 54 5 914.041-9 |
později 010.318; nátěr Kraje Vysočina (?) |
2022-12-11 |
M 152.0308 |
1978/80547 |
95 54 5 814.043-6 |
později 810.308 |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 845-7 |
1982/85647 |
95 54 5 914.043-5 |
později 010.312 |
2022-12-11 |
M 152.0096 |
1976/78606 |
95 54 5 814.048-5 |
později 810.096; nátěr Pardubického kraje |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 409-2 |
1979/81492 |
95 54 5 914.048-4 |
později 010.152; nátěr Pardubického kraje |
2022-12-11 |
M 152.0423 |
1981/84077 |
95 54 5 814.049-3 |
později 810.423; nátěr Pardubického kraje |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 301-1 |
1978/80050 |
95 54 5 914.049-2 |
později 010.541; nátěr Pardubického kraje |
2022-12-11 |
M 152.0440 |
1981/84094 |
95 54 5 814.098-0 |
později 810.440; lutozelený nátěr; odstavena - po násilném poškození (najetí do stromu) |
2022-11-14 |
Blm 70 54 24-29 015-7 |
1976/77882 |
95 54 5 914.098-9 |
později 010.493 a 50 54 24-29 002; lutozelený nátěr; odstavena - po násilném poškození (najetí do stromu) |
2022-11-14 |
M 152.0412 |
1981/84066 |
95 54 5 814.127-7 |
později 810.412; lutozelený nátěr? |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 144-5 |
1977/78882 |
95 54 5 914.127-6 |
později 010.369 a 50 54 24-29 056; lutozelený nátěr? |
2022-12-11 |
M 152.0074 |
1976/77758 |
95 54 5 814.135-0 |
později 810.074; lutozelený nátěr; odstavena - po násilném poškození (najetí do stromu) |
2022-12-04 |
Blm 70 54 24-29 268-2 |
1978/80017 |
95 54 5 914.135-9 |
později 010.533 a 50 54 24-29 118; lutozelený nátěr; odstavena - po násilném poškození (najetí do stromu) |
2022-12-04 |
M 152.0593 |
1982/85826 |
95 54 5 814.143-4 |
později 810.593; lutozelený nátěr |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 291-4 |
1978/80040 |
95 54 5 914.143-3 |
později 010.537 a 50 54 24-29 132; lutozelený nátěr |
2022-12-11 |
M 152.0146 |
1976/78656 |
95 54 5 814.146-7 |
později 810.146 |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 469-6 |
1979/81552 |
95 54 5 914.146-6 |
později 010.130 a 50 54 24-29 213 |
2022-12-11 |
M 152.0197 |
1977/79576 |
95 54 5 814.148-3 |
později 810.197; lutozelený nátěr |
2022-12-21 |
Blm 70 54 24-29 257-5 |
1978/80006 |
95 54 5 914.148-2 |
později 010.528 a 50 54 24-29 114; lutozelený nátěr |
2022-12-21 |
M 152.0129 |
1976/78639 |
95 54 5 814.169-9 |
později 810.129; lutozelený nátěr |
2023-01-23 |
Blm 70 54 24-29 690-7 |
1981/84314 |
95 54 5 914.169-8 |
později 010.078 a 50 54 24-29 306; lutozelený nátěr |
2023-01-23 |
Motorové jednotky řady 814 v SS Havlíčkův Brod jezdí ve dvou turnusových skupinách 881 a 882. Tratě, na kterých jsou pravidelně nasazovány, jsou ve srovnání s minulým JŘ stejné:
212 Světlá nad Sázavou - Ledeč nad Sázavou;
225 Havlíčkův Brod - Jihlava město;
230 Havlíčkův Brod - Světlá nad Sázavou;
237 Havlíčkův Brod - Humpolec;
238 Havlíčkův Brod - Pardubice hl. n.;
250 Havlíčkův Brod - Křianov;
257 Křianov - Studenec;
261 ďárec u Skutče - Skuteč.
Pro pohyb motorových jednotek mezi Havlíčkovým Brodem a Pardubicemi je sestavena pětidenní turnusová skupina 881. V pracovní dny se "Regionova" objeví i na trati 261 v úseku ďárec u Skutče - Skuteč, a to na vlacích Os 5341 / Os 15354.
Tři "Regionovy" jezdí v turnusové skupině 882. V pracovní dny jsou rámcové oběhy následující. Motorová jednotka v 1. turnusový den vyjede z Havlíčkova Brodu ráno na dva obraty do Humpolce, odpoledne na dva obraty do Hlinska v Čechách, následně pokračuje z Havlíčkova Brodu do ďáru nad Sázavou a pozdě večer odjede do Velkého Meziříčí. Druhý den zajišuje výkony na trati Křianov - Studenec, nače se večer vrátí přes ďár nad Sázavou do Havlíčkova Brodu. Třetí turnusový den ráno vykoná dva obraty do Ledče nad Sázavou a po zbytek dne "pendluje" mezi Havlíčkovým Brodem a Humpolcem.
O víkendech motorová jednotka zabezpečuje v 1. turnusovém dni obraty osobních vlaků mezi Havlíčkovým Brodem a Jihlavou městem, v 2. dni brousí koleje mezi Křianovem a Studencem a v posledním třetím dni "Regionova" jezdí na trati Havlíčkův Brod - Humpolec.
Ve stavu SS Znojmo je 8 jednotek, z nich 6 je jich zaturnusovaných. Inventární i zaturnusovaný počet motorových jednotek je ve srovnání s minulým JŘ stejný.
Původní označení |
Rok / výr. číslo |
Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
M 152.0442 |
1981/84096 |
95 54 5 814.042-8 |
později 810.442 |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 378-9 |
1979/81461 |
95 54 5 914.042-7 |
později 010.109 |
2022-12-11 |
M 152.0047 |
1976/77731 |
95 54 5 814.067-5 |
později 810.047; lutozelený nátěr |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 213-8 |
1977/78951 |
95 54 5 914.067-4 |
později 010.517; lutozelený nátěr |
2022-12-11 |
M 152.0246 |
1978/80485 |
95 54 5 814.068-3 |
později 810.246 |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 287-2 |
1978/80036 |
95 54 5 914.068-2 |
později 010.378 a 50 54 24-29 128 |
2022-12-11 |
M 152.0171 |
1977/79550 |
95 54 5 814.071-7 |
později 810.171; lutozelený nátěr; odstavena - po násilném poškození (střet s automobilem) |
2023-03-14 |
Blm 70 54 24-29 356-5 |
1978/80105 |
95 54 5 914.071-6 |
později 010.548 a 50 54 24-29 158; lutozelený nátěr; odstavena - po násilném poškození (střet s automobilem) |
2023-03-14 |
M 152.0328 |
1978/80567 |
95 54 5 814.095-6 |
později 810.328; lutozelený nátěr |
2023-02-20 |
Blm 70 54 24-29 557-8 |
1981/84180 |
95 54 5 914.095-5 |
později 010.583 a 50 54 24-29 265; lutozelený nátěr |
2023-02-20 |
M 152.0029 |
1976/77713 |
95 54 5 814.197-0 |
později 810.029; lutozelený nátěr |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 807-7 |
1982/85609 |
95 54 5 914.197-9 |
později 010.242 a 50 54 24-29 385; lutozelený nátěr |
2022-12-11 |
M 152.0494 |
1982/85727 |
95 54 5 814.198-8 |
později 810.494 a 811.494; lutozelený nátěr |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 810-1 |
1982/85612 |
95 54 5 914.198-7 |
později 010.245 a 50 54 24-29 387; lutozelený nátěr |
2022-12-11 |
M 152.0471 |
1981/84125 |
95 54 5 814.199-6 |
MEDUŇKA; později 810.471; lutozelený nátěr (?) |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 311-0 |
1978/80060 |
95 54 5 914.199-5 |
MEDUŇKA; později 010.384 a 50 54 24-29 142; lutozelený nátěr (?) |
2022-12-11 |
Znojemské "Regionovy" můeme pravidelně vídat na stejných tratích jako tomu bylo v minulém JŘ:
225 Havlíčkův Brod - Jihlava město;
240 Jihlava - Náměš nad Oslavou;
241 Znojmo - Okříky.
Pro znojemské motorové jednotky řady 814.0 je sestavena šestidenní turnusová skupina 870. Těiště výkonů spočívá na tratích Znojmo - Okříšky a Třebíč - Jihlava. V pracovní dny je do provozu zapojeno všech 6 motorových jednotek. Tři jezdí na trati Znojmo - Okříšky a tři na trati Třebíč - Jihlava. Jedinými zajíďkami do jiných úseků tratí je v pracovní dny ranní obrat TRE 04:55 14891 NNO / 14810 TRE / 14816 JHL / 8348 HBR / 8353 JHL ME / 09:49 8394 JHL. V sobotu jezdí dvě "Regionovy" v úseku Třebíč - Jihlava a jedna dopoledne na trati Znojmo - Okříšky. V neděli se motorové jednotky objevují v úseku Třebíč - Jihlava celý den dvě, třetí jen ráno přejede z Okříšek do Třebíče; na trati Znojmo - Okříšky jezdí dvě motorové jednotky, ale a odpoledne.
Mezi Vleč km 81,374 a zastávkou Chrudim město projídí dne 27. 12. 2021 vlak Os 5300 řazený z "Regionovy" 914.018+814.018. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík. Motorové jednotky 814.019+ 914.019 a 814.137+914.137 jedoucí jako Os 5354 se dne 22. 11. 2019 blíí k Chrudimi zastávce. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík. Dne 28. 7. 2021 byla na zastávce Bílek zachycena "Regionova" 914.041+814.041 jedoucí jako Sp 1454. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík. |
"Regionova" 814.043+914.043 byla dne 28. 7. 2021 zachycena v ST Chotěboř jedoucí jako Os 5381. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík. Dne 22. 5. 2021 byla na zastávce Pardubice závodiště zachycena motorová jednotka 814.048+ 914.048 jedoucí jako Os 5337. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík. |
814.143+914.143 Mezi zastávkou Plačkov a dopravnou Humpolec dne 27. 7. 2021 projídí "Regionova" 814.146+914.146 jako Os 15962. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík. Dne 28. 11. 2020 byla v ST Křianov zachycena motorová jednotka 814.148+914.148 během obratu Os 24906 a 24907. Autor snímku Alan Butschek. 814.169+914.169 |
Dne 14. 8. 2019 projídí mezi zastávkou Cetkovice a ST Velké Opatovice Os 14712 sestavený z "Regionovy" 814.197+ 914.197. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík. Dne 14. 8. 2019 byla motorová jednotka 914.198+814.198 jedoucí jako Os 14717 zachycena mezi zastávkou Cetkovice a ST Šebetov. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík. "Regionova" 914.199+814.199 projídí dne 7. 11. 2020 mezi zastávkou Hvězdoňovice a ST Stařeč jako Os 24811. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.
|
Motorové jednotky řady 814.2 jsou nedělitelné třídílné jednotky a sestávají z motorového vozu ř. 814 na kadém konci a vloeného vozu ř. 014 mezi nimi. Motorové vozy vznikly rekonstrukcí motorových vozů ř. 810 nebo 809, vloené vozy rekonstrukcí přípojných vozů ř. 010 (mezitím přeznačených na ř. Btax780). Motorové jednotky dodala společnost Pars nova a.s. Šumperk, jednotky obdrely obchodní název "Regionova" jako symbol vozidel dodávaných do jednotlivých regionů (krajů). První jednotka ř. 814.2 vznikla v roce 2007, poslední - šestadvacátou - ČD obdrely v roce 2010.
V Regionálním pracovišti provozu Brno se provozuje 9 jednotek, a sice v pracovišti provozu Maloměřice a strojní stanici Veselí nad Moravou. Do turnusů je zařazeno 7 jednotek. Inventární a zaturnusovaný počet motorových jednotek je ve srovnání s předešlým JŘ stejný.
V PP Maloměřice se nachází 6 motorových jednotek řady 814.2, z toho 4 jsou turnusované. Oproti předešlému JŘ nedošlo u inventárního a zaturnusovaného počtu jednotek ke změně.
Původní označení |
Rok / výr. číslo |
Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
M 152.0456 |
1981/84110 |
95 54 5 814.217-6 |
později 810.456; lutozelený nátěr? |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 562-8 |
1981/84185 |
95 54 5 014.009-5 |
později 010.142; lutozelený nátěr? |
2022-12-11 |
M 152.0013 |
1975/77697 |
95 54 5 814.218-4 |
později 810.013; lutozelený nátěr? |
2022-12-11 |
M 152.0023 |
1976/77707 |
95 54 5 814.219-2 |
později 810.023; lutozelený nátěr |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 014-0 |
1976/77881 |
95 54 5 014.010-3 |
později 010.492; lutozelený nátěr |
2022-12-11 |
M 152.0238 |
1977/79617 |
95 54 5 814.220-0 |
později 810.238; lutozelený nátěr |
2022-12-11 |
M 152.0128 |
1976/78638 |
95 54 5 814.227-5 |
později 810.128; lutozelený nátěr; odstavena - po násilném poškození (střet s automobilem) |
2021-12-29 |
Blm 70 54 24-29 183-3 |
1977/78921 |
95 54 5 014.014-5 |
později 010.337; lutozelený nátěr; odstavena - po násilném poškození (střet s automobilem) |
2021-12-29 |
M 152.0169 |
1977/79548 |
95 54 5 814.228-3 |
později 810.169; lutozelený nátěr; odstavena - po násilném poškození (střet s automobilem) |
2021-12-29 |
M 152.0377 |
1981/84031 |
95 54 5 814.229-1 |
později 810.377; lutozelený nátěr |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 728-5 |
1982/85530 |
95 54 5 014.015-2 |
později 010.405 a 50 54 24-29 331; lutozelený nátěr |
2022-12-11 |
M 152.0211 |
1977/79590 |
95 54 5 814.230-9 |
později 810.211; lutozelený nátěr |
2022-12-11 |
M 152.0170 |
1977/79549 |
95 54 5 814.233-3 |
později 810.170; lutozelený nátěr |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 719-4 |
1982/85521 |
95 54 5 014.017-8 |
později 010.486 a 50 54 24-29 325; lutozelený nátěr |
2022-12-11 |
M 152.0252 |
1978/80491 |
95 54 5 814.234-1 |
později 810.252; lutozelený nátěr |
2022-12-11 |
M 152.0374 |
1981/84028 |
95 54 5 814.237-4 |
později 810.374; lutozelený nátěr |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 512-3 |
1978/81595 |
95 54 5 014.019-4 |
později 010.005 a 50 54 24-29 238; lutozelený nátěr |
2022-12-11 |
M 152.0085 |
1976/78595 |
95 54 5 814.238-2 |
později 810.085; lutozelený nátěr |
2022-12-11 |
Pro maloměřické jednotky je sestavena jediná turnusová skupina 850. Ve srovnání s minulým JŘ jezdí na stejných vozebních ramenech:
250 ďár nad Sázavou - Havlíčkův Brod;
251 Tinov - Brno - idlochovice;
256 Tinov - ďár nad Sázavou;
340 Brno - Nemotice.
Turnusová skupina 850 je čtyřdenní. Těiště výkonů třídílných "Regionov" se odehrává na "staré tišnovce" 256 Tišnov - Nedvědice - ďár nad Sázavou. Po celý týden zde obíhají 3 motorové jednotky. Na údrbu "Regionovy" jezdí do Brna-Maloměřic, take na ně narazíme i mezi Tišnovem a Brnem převáně coby vlaky Sv, v některých případech jedou i jako vlaky Os. Mimo to v noci před pracovním dnem jezdí ze ďáru nad Sázavou na zbrojení do Havlíčkova Brodu (ZNS 23:26 HBR 14998 // 01:10 14997 ZNS). Jezdí i na vybraných osobních vlacích v úseku Tušnov - Brno - idlochovice (v pracovní dny 4668, 4677 v pátek, 4909, 4912; v sobotu 4675, 4676, 14959 a v neděli 4676). Po dopolední údrbě v Brně-Maloměřicích v pracovní dny vyjídí na obratu 4147 / 4148 z Brna do Nemotic a zpět.
V SS Veselí nad Moravou jsou umístěny 3 jednotky, všechny 3 jsou turnusované. Inventární a turnusovaný stav je ve srovnání s minulým JŘ stejný.
Původní označení |
Rok / výr. číslo |
Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
M 152.0095 |
1976/78605 |
95 54 5 814.205-1 |
později 810.095 |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 212-0 |
1977/78950 |
95 54 5 014.003-8 |
později 010.516 |
2022-12-11 |
M 152.0591 |
1982/85824 |
95 54 5 814.206-9 |
později 810.591 |
2022-12-11 |
M 152.0397 |
1981/84051 |
95 54 5 814.207-7 |
později 810.397 |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 116-3 |
1976/77983 |
95 54 5 014.004-6 |
později 010.218 |
2022-12-11 |
M 152.0488 |
1982/85721 |
95 54 5 814.208-5 |
později 810.488 |
2022-12-11 |
M 152.0614 |
1984/87814 |
95 54 5 814.209-3 |
později 810.614 |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 021-5 |
1976/77888 |
95 54 5 014.005-3 |
později 010.497 |
2022-12-11 |
M 152.0552 |
1982/85785 |
95 54 5 814.210-1 |
později 810.552 a 809.552 |
2022-12-11 |
Veselské motorové jednotky řady 814.2 jsou vedeny v jediné turnusové skupině 890 a ve srovnání s minulým JŘ jezdí na stejných vozebních ramenech. Pravidelné nasazení je na těchto tratích:
330 Hodonín - Břeclav;
343 Vrbovce - Veselí nad Moravou - Hodonín.
Veselské třídílné "Regionovy" jsou zařazeny do třídenní turnusové skupiny 890. Motorové jednotky se pohybují na trati Vrbovce - Veselí nad Moravou - Hodonín. Objeví se i na trati Hodonín - Břeclav, a sice denně na pozdně večerním obratu 4268 / 4267 a dále o víkendech na ranním obratu 4250 / 4251.
Dne 21. 12. 2021 projídí mezi zastávkou Vnorovy a ST Veselí nad Moravou "Regionova" 814.205+ 014.003+814.206 jedoucí jako Os 2708. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík. Motorová jednotka 814.208+ 014.004+814.207 dne 7. 1. 2022 projídí jako vlak Os 2708 mezi nákladištěm a zastávkou AHr Lipov a nákladištěm a zastávkou Blatnice pod Svatým Antonínkem. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík. Os 2713 řazený z "Regionovy" 814.209+014.005+814.210 opouští dne 19. 9. 2021 ST Velká nad Veličkou. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík. |
Motorová jednotka 814.220+ 014.010+814.219 mezi Kuřimí a Čebínem jako Os 4968 dne 17. 9. 2012. Autor snímku Ing. Tomá Kapařík. Dne 30. 7. 2020 projídí mezi ST ďár nad Sázavou a Veselíčko motorová jednotka 814.227+ 014.014+814.228 jedoucí jako Os 14909. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík. V ST Veselí nad Moravou se nacházel 14. 8. 2017 vlak Os 2714 sestavený z jednotky 814.230+ 014.015+814.229. Autor snímku David Prause. |
Provoz v GVD: 2006/2007 | 2007/2008 | 2008/2009 | 2009/2010 | 2010/2011 | 2011/2012 | 2012/2013 | 2013/2014 | 2014/2015 | 2015/2016 | 2016/2017 | 2017/2018 (DKV Brno) | 2017/2018 (OCÚ Východ) | 2018/2019 | 2019/2020 | 2020/2021 | 2021/2022